"Du tog mit hjerte med"
Fra : Michael Thomsen

Dato : 27-03-01 12:04

Hej

Jeg er totalt skod til at huske dansk popmusik. Den der sang med omkvædet
"Du tog mit hjerte med" - hvem synger den, og hvad er dens rigtige titel?

Nogen der ved det?

mvh Michael Thomsen

Fra : Janne

Dato : 27-03-01 11:44

"Michael Thomsen" <mus-mit@fynbib.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg er totalt skod til at huske dansk popmusik. Den der sang med omkvædet
> "Du tog mit hjerte med" - hvem synger den, og hvad er dens rigtige titel?

Hej Michael.
Det må være "Du er", du tænker på. Den blev sunget af Søs Fenger m. News en
gang først/midt i 80'erne.
--
Janne

Fra : Michael Thomsen

Dato : 27-03-01 12:38

> Hej Michael.
> Det må være "Du er", du tænker på. Den blev sunget af Søs Fenger m. News
> [...]

Takker. Smukt, effektivt & hurtigt svar.

Michael