Søren Augustinus Marius Sørensen
Fra : Tonni Boysen

Dato : 21-05-03 10:17

Hjælp til at finde oplysninger om Søren Augustinus Marius Sørensen vil
blive modtaget med glæde, Jeg ved at Søren blev gift den 14 nov 1890 i
Vester Nebel kirke med Birthe Bengtsen, og her står det oplyst at Søren
er 26 år og fra S. Vilstrup. Mit problem er bare at jeg ikke kan finde
ham, og at jeg på trods af ihærdig eftersøgning ikke kommer videre, så
vis en af denne gruppes brugere er faldet over Søren, vil jeg blive glad
for alle oplysninger!

Med venlig hilsen

Tonni Boysen

Fra : Ulla Pedersen

Dato : 21-05-03 14:16

Hej Tonni!

Er du klar over der er flere lokaliteter med det navn. Der ligger et Sønder
Vilstrup sogn, Brusk herred, Vejle amt. Men der er også et i Sønderjylland.
Sønder Vilslev, Vilslev sogn, Haderslev herred, Haderslev amt. Ud fra det du
oplyser, kunne jeg tænke mig, at du har kigget efter i Vejle amt. Men der er
altså også et i Sønderjylland.

Venlig hilsen
Ulla

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 21-05-03 18:17

Tonni skrev bl.a.:

> så hvis en af denne gruppes brugere er faldet over Søren, vil jeg blive
glad
> for alle oplysninger!
> Med venlig hilsen
> Tonni Boysen

Hej Tonni,

Jeg er desværre ikke faldet over Søren, men derimod dit efternavn!
Vil blot orientere dig om, at jeg har fundet adskillige "Boysen", "Bojsen",
"Boisen" under min indtastning af sogne i Åbenrå Amt FT-1845.
Hvis du evt. mangler en bestemt Boysen fra det år, er du velkommen til at
maile
mig direkte. Så checker jeg det.
Der er jo desværre mange sønderjyske sogne fra den årgang, der ikke er
tilgængelige hos
DDA endnu.
Men nye indtastere er jo som bekendt velkomne!

--
Venligst
Poul F. Andersen

Fra : Jens M. Jensen

Dato : 22-05-03 15:24

Hej!

Også idag er Boysen og Boisen ret almindelige navne her nede i
Sønderjylland - vores lokale isenkræmmer hedder f.eks. Vibke (nej, ikke
Vibeke) Boysen.

mvh.
Jens Møller Jensen
Toftlund.