Zonealarm låser filer???
Fra : Anne Rasmussen

Dato : 21-05-03 09:46

Hejsa.

Jeg har installeret den ratis version af Zonealarm på min PC. Men jeg har
den mistænkt for ind imellem at "låse" vedhæftede dokumenter i min outlook
express. Er der nogen der kender til problemer og kan forklare mig hvorfor
at zonealarm gør det?

Takker på forhånd for jeres hjælp!

A.R.

Fra : Leo.E

Dato : 21-05-03 14:56

"Anne Rasmussen" <anne_rasmussen@oasi.dk> wrote in message news:<o1Hya.3326$YZ6.86295@news010.worldonline.dk>...
> [...]
> express. Er der nogen der kender til problemer og kan forklare mig hvorfor
Har du E-MAIL protection enabled?
Det kan også være i mailprogammet at der bliver blokeret
for vedhæftede filer:
Hilsen: Leo

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 21-05-03 19:50

"Anne Rasmussen" <anne_rasmussen@oasi.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har installeret den ratis version af Zonealarm på min PC. Men jeg
> har den mistænkt for ind imellem at "låse" vedhæftede dokumenter i
> min outlook express.

Som også Leo E. skriver, kan det være din Outlook Express der er problemet.
Prøv at gå ind på Funktioner > Indstillinger > Sikkerhed: Se her om der er
flueben i "Tillad ikke at vedhæftede filer etc". Er der flueben dér, kan du
ikke åbne filer. Så fjern fluebenet.

Poul Erik Jørgensen
--
Remove MAIL from my email-address when replying.
Enlevez MAIL de mon adresse électronique pour me contacter.