6 USB porte.
Fra : Anders Pedersen

Dato : 21-05-03 09:39

Hejsa.

Jeg har købt et bundkort med 6 USB porte. Der er dog kun to fysiske
indgang/udgange på kortet. Skal jeg købe en adapter til bundkortet for at få
adgang til alle 6 porte, eller hvordan gør man?

på forhånd tak for hjælpen

Anders

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-05-03 16:38

"Anders Pedersen" <anders_pedersen@oasi.dk> wrote in message
> [...]
> indgang/udgange på kortet. Skal jeg købe en adapter til bundkortet for at

> adgang til alle 6 porte, eller hvordan gør man?

Ja, med mit bundkort fuldte der et udtag til at skrue i kabinettet, som så
blev sat fast i bundkortet via et stik.. Så kom der 4 ekstra porte...

Hvis dette ikke fuldte med bundkortet, kan du evt købe det på nettet, eller
den lokale biks... Det er et sådan udtag, som også bruges til PCI kort.

Fra : EH-Fniller

Dato : 21-05-03 16:58

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
> den lokale biks... Det er et sådan udtag, som også bruges til PCI kort.

Du skal blot sikre dig at usb kabler og stik matcher til din bundkort.
Indtil videre har jeg min egen søgen fundet 13 forskellige usb kabler.
Og ingen havde den rigtige benforbindelse.

EH

Fra : Jens Petersen

Dato : 21-05-03 20:59

On Wed, 21 May 2003 17:58:05 +0200, EH-Fniller <en_skod@email.com>
wrote:

>Du skal blot sikre dig at usb kabler og stik matcher til din bundkort.
>Indtil videre har jeg min egen søgen fundet 13 forskellige usb kabler.
>Og ingen havde den rigtige benforbindelse.

Er det ikke bare et spørgsmål om at bytte ledningerne i stikket om?
Der er et af de få områder der ikke er blevet standardiseret.

--
Jens

Avoid the bug, cover your slug.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-05-03 16:51

"Jens Petersen" <jp@c.dk> wrote in message

> Er det ikke bare et spørgsmål om at bytte ledningerne i stikket om?
> Der er et af de få områder der ikke er blevet standardiseret.

Det er vel selve stikket der er problemet.. Det er jo lidt besværligt at
flytte ledninger i et stik der ikke passer til bundkortet.. Man kunne
selvfølgelig lode ledningerne direkte på bundkortet.