helt sikkert OT men mangler hjælp! rundsty~
Fra : Heureka

Dato : 21-05-03 09:29

Jeg har fået winamp til at streame lyd fra P3 og mangler et plugin til
winamp som kan gemme det afspillede i en fil så jeg kan optage 'Det Store
Mix'! Er der nogen som ved hvordan dette kan lade sig gøre:)

Thomas

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 21-05-03 11:34

Heureka wrote:
> [...]
> winamp som kan gemme det afspillede i en fil så jeg kan optage 'Det
> Store Mix'! Er der nogen som ved hvordan dette kan lade sig gøre:)

Brug winamps diskwriter plug-in.

Eller brug et optage program samtidig med at du hører radio - hvis du
f.eks har et Audigy eller Live! kort, så brug Creative Recorder og sæt
input til "what u hear".

-Sune

Fra : Kim

Dato : 21-05-03 14:17

http://streamripper.sourceforge.net

Fra : Heureka

Dato : 21-05-03 15:13

med streamripper kan jeg kun gemme musik streamet fra www.shoutcast.com.

Thomas

Fra : Morten

Dato : 21-05-03 14:56

[posted and mailed]

Må man spørge hvordan du har fået Winamp til at spille P3?

Fra : Heureka

Dato : 21-05-03 15:17

1. jeg installerede streamripper

2. gik ind på p3 hjemmeside og valgte netradio

3. valgte at spille lyden gennem media player (med winamp åbnet +
streamripper)

og så var den der!

Har forsøgt tidligere uden held; måske streamripper tillader det!

I winamp kan jeg se at url'en hedder

http://drive.dr/e07ch2kb64/.wma -> prøv evt. at indtaste den!

Vh.
Thomas