MS Windows
briani 27239
W98: geninstallere tcp/ip
Fra : M.Kay

Dato : 21-05-03 08:36

Hej

Jeg har en w98 der ikke vil opløse dns navne. Men sagtens kan pinge og
browse på ip adresser.
Problemet er jeg stødt ind i før, og det kræver en geninstallation af
TCP/IP. Desværre kan jeg ikke huske hvilke filer der skal slettes og hvilke
registreringsnøgler der skal fjernes...

NB det er ikke nok at fjerne protokollen under netværket.
--
MKAY

Fra : jens

Dato : 21-05-03 09:00

"M.Kay" <G.i.n@ping.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvilke
> registreringsnøgler der skal fjernes...
>
> NB det er ikke nok at fjerne protokollen under netværket.

Jo, hvis du genstarter inden du installer tcp/ip igen.

Mvh Jens

Fra : M.Kay

Dato : 21-05-03 09:37

I know it's awful, but jens wrote to everybody in dk.edb.system.ms-windows
saying:

> "M.Kay" <G.i.n@ping.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, hvis du genstarter inden du installer tcp/ip igen.

nope, men jeg fandt løsningen i nogle af mine arkiverede mails.

--
So - just read teh obituaries as the first thing in teh morning and if
you're not in them, make breakfast...

MEow - MegaFroupie

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-05-03 14:31

In dk.edb.system.ms-windows, M.Kay <G.i.n@ping.dk> says...
> nope, men jeg fandt løsningen i nogle af mine arkiverede mails.

Hvad var løsningen så?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : M.Kay

Dato : 21-05-03 17:18

I know it's awful, but Jesper G. Poulsen wrote to everybody in

Den står i KB 286748 hos Microsoft

--
MKay - mkay[a]mail.dk

- If we stop voting, will they all go away? -

Fra : jens

Dato : 21-05-03 14:32

> I know it's awful, but jens wrote to everybody in dk.edb.system.ms-windows
> saying:

> nope, men jeg fandt løsningen i nogle af mine arkiverede mails.

Og den var ?

Mvh Jens