GTA-VC Isbil???
Fra : Ukendt

Dato : 21-05-03 08:08

Hej NG.

Når man har købt isfabrikken & skal ud & sælge "is" hvordan tænder man så
den Jingle så der kommer kunder?????

Hvorfor er det lige at man ska skrive "Spoiler" efter sin post?

Mvh:
Futte

Fra : Emil Jensen

Dato : 21-05-03 08:40

> Hvorfor er det lige at man ska skrive "Spoiler" efter sin post?

"Spoiler" skriver man hvis man i sit indlæg afslører et eller andet
afgørende i spillet, som spillere helst skal finde ud af selv. Hvis man
læser videre er det på eget ansvar, og dermed muligvis få spoleret
fornøjelsen af spillet...

Mvh

Emil

Fra : SonofonoS

Dato : 21-05-03 11:31

"Futte" <a> wrote in news:3ecb25e1$0$32546$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> [...]
> den Jingle så der kommer kunder?????
>
> Hvorfor er det lige at man ska skrive "Spoiler" efter sin post?

Tryk på dyt-knappen... sikkert RShift, hvis du ikke har ændret den.

SonofonoS

Fra : Mogens

Dato : 21-05-03 11:37

On Wed, 21 May 2003 10:31:04 GMT, SonofonoS <sonofonos@hotmail.com>
wrote:

>Tryk på dyt-knappen...

"dyt-knap" ROTFLMAOPIMP

Fra : SonofonoS

Dato : 21-05-03 17:10

Mogens <moveng@nospam.here> wrote in

> "dyt-knap" ROTFLMAOPIMP

Hedder det ikke en dyt-knap? :)
Hvad dælan skal man ellers kalde den? Knappen man dytter med? Det er jo en
del længere...

Var der ellers noget du ville?

SonofonoS

Fra : Aardvark

Dato : 21-05-03 17:28

SonofonoS <sonofonos@hotmail.com> wrote in

> Mogens <moveng@nospam.here> wrote in

> Hedder det ikke en dyt-knap? :)
> Hvad dælan skal man ellers kalde den? Knappen man dytter med? Det er
> [...]

Et...horn måske ? Ve' det ly'er vildt....

Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-05-03 18:06

SonofonoS wrote:

> Tryk på dyt-knappen... sikkert RShift, hvis du ikke har ændret den.

Og hvis den så opfører mig lige så tåbeligt som min så skal du nok sidde
og trykke lidt febrilsk på den et par gange før den begynder.
Samme problem jeg har, også med udrykningskøretøjerne :/

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 21-05-03 23:23

> Og hvis den så opfører mig lige så tåbeligt som min så skal du nok sidde
> og trykke lidt febrilsk på den et par gange før den begynder.
> Samme problem jeg har, også med udrykningskøretøjerne :/

Sådan var min også... den virkede først da jeg var kørt et godt stykke væk
fra isfabriken...