MMS med telmore..
Fra : [4660] Carsten Peter~

Dato : 21-05-03 08:03

Hej har nogen prøvet MMS med TELMORE og den her gratis gateway
http://nowmms.com/ for jeg kan ikke få det til at du... jeg er inde på at
det er fordi man skal have GPRS
og eller nogen der kan sende MMS overhovedet med TELMORE ?

sn00py

---

Fra : KGB

Dato : 21-05-03 08:35

"[4660] Carsten Petersen" <REMOVEc.p@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er fordi man skal have GPRS
> og eller nogen der kan sende MMS overhovedet med TELMORE ?

Kan du ikke, understøttes ikke. Læs andre stæder i nyhedsgruppen for mere
info.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Henrik

Dato : 21-05-03 20:18

> [...]
> det er fordi man skal have GPRS
> og eller nogen der kan sende MMS overhovedet med TELMORE ?

Her er lige et uddrag af en mail jeg fik fra Telmore, det kan være det kan
hjælpe dig på vej:

[snip]
Vi tilbyder iøjeblikket ikke GPRS, da vi som serviceprovider under TDC endnu
ikke har mulighed for at tilbyde servicen. Meldingerne fra TDC er, at vi kan
være klar med GPRS i Juli 2003.

Du vil som TELMORE kunde naturligvis blive informeret via vores informations
e-mail og www.telmore.dk.

TELMORE understøtter MMS via WAP via firmaet Inaphone. Med MMS kan du
kombinere billeder, lyd og tekst i én besked. Det nemmeste er at benytte
følgende link http://www.inaphone.com og vælge "TDC opsætning", der
automatisk sender en opsætning til din telefon.

Du kan sende multimediebeskeder over nettet eller via din mobiltelefon til
andre mobiltelefoner eller til e-mail.

[snip]

/Henrik

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 21-05-03 21:02

"Henrik" <hsknosp@m2840.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Du kan sende multimediebeskeder over nettet eller via din mobiltelefon til
> andre mobiltelefoner eller til e-mail.

Er det produkt ikke målrettet mod Nokia´s produkter og ikke meget andet..?

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn - Besøg Dk.Fritid.Bil

Fra : Dennis Enøe

Dato : 21-05-03 22:03

"Bjørn Jørvad" <hr*_FJERNDETTE_*bjoern@post.*FJERN_DETTE*tele.dk>
> Er det produkt ikke målrettet mod Nokia´s produkter og ikke meget andet..?

Nej da, alle selskaber laver mobilos til dette

Dennis

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 21-05-03 22:16

"Dennis Enøe" <bluesy@spam.tiscali.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nej da, alle selskaber laver mobilos til dette

Det må være en sandhed med modifikationer..

Klippet fra virksomhedens website.....

Du skal være opmærksom på, at nogle løsninger er optimeret til specifikke
mobiltelefoner. Som minimum anbefaler InAphone imidlertid en MMS-telefon med
farveskærm og et GPRS abonnement

.....slut.

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn - Besøg Dk.Fritid.Bil

Fra : Dennis Enøe

Dato : 21-05-03 23:19

"Bjørn Jørvad" <hr*_FJERNDETTE_*bjoern@post.*FJERN_DETTE*tele.dk> wrote in
message news:3ecbec97$0$48888$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> mobiltelefoner. Som minimum anbefaler InAphone imidlertid en MMS-telefon

Det er fordi den tekst er MEGET gammel, faktisk er Nokia dem der er mest
bagud
da de ikke kører hele standarden på alle deres MMS mobiler, flere af dem kan
feks
ikke klare MMS via wap eller sende/modtage lyd filer.

Dennis

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 21-05-03 23:24

"Dennis Enøe" <bluesy@spam.tiscali.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det er fordi den tekst er MEGET gammel....

O.k. .... og samtidig vil jeg så afholde mig fra at rakke virksomheden
sønder og sammen med ytringer som "useriøst og mangelfuld osv. osv. grundet
manglende opdatering af websitet...

O.k.

--
Venlig hilsen