Kan man rette op på et sexliv som er gået ~
Fra : tube

Dato : 20-05-03 19:40

Kan man rette op på et sexliv som er gået istå?

Jeg er interesseret i at høre om der overhovedet findes par som efter
samtaleterapi eller andre anstrengelser igen har fået sat gang i sexlivet.
Jeg tænker her på et sexliv som praktisk talt er gået istå. Ikke noget sex i
6 måneder eller mere. Jeg tror selv at når sexlivet er gået istå er det et
tegn på at det er på tide at finde sig en ny partner. Jeg ville aldrig selv
gå i terapi for problemet som jeg selv har oplevet i mit første ægteskab.
Jeg kan idag se at mig og min eks var færdige med hinanden som partnere og
vi forsatte så med at være venner i et par år uden sex. Idag har jeg ingen
kontakt med hende mere. Jeg er meget nysgerrig efter at vide om det kan lade
sig gøre at vække lysten igen til en partner som man ikke rigtig længere
føler sig vildt tiltrukket af. Og hvad er det der bliver gjort for at rette
op på tingene. Hvis en terapaut har haft succes med det - så ville det være
rart at vide hvad der er blevet gjort. Da disse erfaringer må kunne bruges
til at forebygge at det i det hele taget går så galt - at sexlivet går i
stå.

Mig