Så er programmet klart til dansktopfestiva~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-05-03 05:41

DANSKTOP ER TOPPEN

Det bliver "Kirsten og Søren" som skal underholde foran missionshotellet
midt på festpladsen i Vildsund.

Festival-programmet i Vildsund ser derfor sådan ud:

22/7 kl. 18-24: Kim og Hallo
22/7 kl. 18-24: Kandis
22/7 kl. 17 og 20: Kirsten og Søren

23/7 kl. 18-24: Kandis
23/7 kl. 18-24: Kim og Hallo

24/7 kl. 18-24: Kandis
24/7 kl. 18-24: Kim og Hallo

Desuden salg af et verdenshav af forskellig dansktopmusik-cd-er fra 2 kæmpe
musik-boder

På gensyn i Vilsund

Hilsen Åge

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 21-05-03 09:17

Åge Halldorsson wrote:

> På gensyn i Vilsund

Er det en god ide at komme et par dage før, hvis man vil have sig en god
plads på teltområdet eller hvordan?

Mvh
Anders

Fra : Klitgaard

Dato : 21-05-03 09:23

"Anders Faber Nielsen" <nospam@nospam.org> skrev i en meddelelse

> Er det en god ide at komme et par dage før, hvis man vil have sig en god
> plads på teltområdet eller hvordan?

Jeg vil ikke tage derop. Sidste år var der store problemer med narko og
vold. Folk gik helt amok til Kandis hvor de bla. smadrede den ene af
scenerne i ren slagerrus.

/Klitgaard

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-05-03 14:41

Anders Faber Nielsen <nospam@nospam.org> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bafclr$14i8$1@news.cybercity.dk...

> Er det en god ide at komme et par dage før, hvis man vil have sig en god
> plads på teltområdet eller hvordan?
>
> Mvh Anders
___________

Jeg ved ikke om det er for sent, men jeg tror ikke at det vil være nogen
skade til om du skynder dig. Der er ikke ubegrænset plads på campingpladsen
og den plejer hurtigt at være fyldt op. Men hele byen, som normalt kun har
500 indbyggere er fyldt op. Den er som besat i de dage. Men her er lige lidt
oplysninger:

Information: Hotel Vildsund Strand - Tlf. 97 93 10 44

Overnatning: Hotel Vildsund Strand - Tlf. 97 93 10 44 - Øst Vilsund Gl.
Færgekro - Tlf. 97 74 60 67 - Vilsund Camping - Tlf. 97 93 11 69

Mad og drikke: Hotel Vildsund Strand, Øst Vilsund Gl. Færgekro, Café West
Side - samt mange boder på selve markedet

Dagligvarer: DK Benzin samt Vilsund Camping's butik

Politi: Thisted Politi - Tlf. 97 92 14 48. Lægevagten: Thisted Sygehus -
Tlf. 97 91 11 77 - Der er udstationeret redningspersonale og ambulance på
pladsen ved Hotel Vildsund Strand

Transport: VAFT busser samt taxi. Bemærk: Under arrangementet kan det til
tider være MEGET vanskeligt at få en taxa i byen! - HUSK: VAFT natbusser
hver aften kl. 00.30 til alle byer i lokalområdet

Parkering: Overalt i byen (mod betaling)

PS: Arrangementet plejer at være yderst fredeligt, uden nogen særlig form
for ballade, narko og så`n noget.

Hilsen Åge

Fra : Troels

Dato : 21-05-03 14:45

> Politi: Thisted Politi - Tlf. 97 92 14 48.

Wauv ja! Det er sikkert alle tiders sted at overnatte...

/Troels

Fra : Brutalis

Dato : 21-05-03 09:24

> 22/7 kl. 18-24: Kim og Hallo
> 22/7 kl. 18-24: Kandis
> 22/7 kl. 17 og 20: Kirsten og Søren
> 23/7 kl. 18-24: Kandis
> 23/7 kl. 18-24: Kim og Hallo
> 24/7 kl. 18-24: Kandis
> 24/7 kl. 18-24: Kim og Hallo

meget ensidig festival med kun 3 navne
--
Brutalis

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-05-03 11:28

Brutalis (brutalis@PunkAss.com) skrev følgende:
> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> meget ensidig festival med kun 3 navne

Det er vel ligegyldigt hvilke bands de havde valgt. Det lyder jo ens
alligevel.

Men de har nok fået engrospris. :)

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...

Fra : AJC

Dato : 21-05-03 13:07

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> wrote in news:bafkbb$1jbm$1
@news.cybercity.dk:

> [...]
>>> 23/7 kl. 18-24: Kim og Hallo
>>> 24/7 kl. 18-24: Kandis

> Det er vel ligegyldigt hvilke bands de havde valgt. Det lyder jo ens

Du taler om årets Roskilde Festival?

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-05-03 22:55

AJC (ajc@deletejubiipost.dk) skrev følgende:
> "Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> wrote in news:bafkbb$1jbm$1
> @news.cybercity.dk:

> Du taler om årets Roskilde Festival?

Ikke just....

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 21-05-03 11:47

On Wed, 21 May 2003 10:24:12 +0200, "Brutalis" <brutalis@PunkAss.com> wrote:

>"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Indrømmet - det er ønsketænkning med ovenstående program. Men der er noget
mere power i musikken og programmet er også mere varieret.

Gu´ve´om ikke man skulle tage derned................................

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : AJC

Dato : 21-05-03 13:08

"Brutalis" <brutalis@PunkAss.com> wrote in news:3ecb37a7$0$32471
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> meget ensidig festival med kun 3 navne

Men alligevel er musikken mere varieret, end den er til Roskilde
Festivalen!

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 21-05-03 14:35

On 21 May 2003 12:08:20 GMT, AJC <ajc@deletejubiipost.dk> wrote:

> [...]
>>> 23/7 kl. 18-24: Kim og Hallo
>>> 24/7 kl. 18-24: Kandis

>Men alligevel er musikken mere varieret, end den er til Roskilde

Prøv lige at tage de mørke briller af når du læser årets program, og kom så og
sig, hvad du virkelig mener om udbuddet.

Du kan da ikke for alvor mene at, årets Roskilde er lige så snæver som den der
dansktopting i Vildsund?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-05-03 14:21

AJC <ajc@deletejubiipost.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ecb6c33$0$32437$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Men alligevel er musikken mere varieret, end den er til Roskilde
> Festivalen!
______________

Ja, i den sammenligning er der i hvert fald ingen tvivl.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 21-05-03 14:56

AJC wrote:
> [...]
>>> 23/7 kl. 18-24: Kim og Hallo
>>> 24/7 kl. 18-24: Kandis

> Men alligevel er musikken mere varieret, end den er til Roskilde

Ja, det ser da virkelig sådan ud. D. 22/7 spiller Kim og Hallo udelukkende
musik fra de første 50 CD'er de udgav, d. 23/7 spiller de fra de næste 50
CD'er og d. 24/7 fra resten og det samme gentager sig så med Kandis. Med
"hele" 3 bands (nærmere 2) på en weekend, har jeg lidt svært ved at se at
den skulle være varieret og at kalde det for en festival, er måske også
liiige at stramme den.

Søren

Fra : Rune Jensen

Dato : 21-05-03 17:20

"AJC" <ajc@deletejubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Men alligevel er musikken mere varieret, end den er til Roskilde
> Festivalen!

Plejer du altid at skrive det samme flere steder indtil folk reagere på din
ellers så "provokerende" udtalelse???

Rune

Fra : AJC

Dato : 21-05-03 19:48

"Rune Jensen" <:fjern:blaze@esenet.dk> wrote in

> "AJC" <ajc@deletejubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Plejer du altid at skrive det samme flere steder indtil folk reagere
> på din ellers så "provokerende" udtalelse???

Har du glemt at tage din medicin idag?
Jeg synes nemlig, at du vrøvler.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-05-03 21:40

AJC <ajc@deletejubiipost.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ecbc9e2$0$32434$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Har du glemt at tage din medicin idag?
> Jeg synes nemlig, at du vrøvler.
______

Det kan jo være, at apoteket havde lukket.

Hilsen Åge

Fra : Rune Jensen

Dato : 22-05-03 22:50

-

Fra : AJC

Dato : 22-05-03 23:02

> [...]
>>> 23/7 kl. 18-24: Kim og Hallo
>>> 24/7 kl. 18-24: Kandis

> Men alligevel er musikken mere varieret, end den er til Roskilde

Objection, your honor!

Fra : Claus S

Dato : 21-05-03 22:35

> meget ensidig festival med kun 3 navne
> [...]
Det er fordi det IKKE er en dansktopfestival... Det er et heste og
kræmmermarked. Hvad Åge så ynder at kalde det, det er en anden sag.

- Claus

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-05-03 05:37

Claus S <claus@frekvens.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ecbf0e7$0$5144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Det er fordi det IKKE er en dansktopfestival... Det er et heste og
> kræmmermarked. Hvad Åge så ynder at kalde det, det er en anden sag.
>
> - Claus
__________

og hvordan du opfatter ordet "festival" er en helt tredje sag, men egentlig
ret ligegyldigt.

Det er et fast tilbagevendende musikarrangementer i forbindelse med
"Vildsund Heste- og Kræmmermarked.

NUDANSK ORDBOG
Festival = periodisk tilbagevendende arrangement

Hilsen Åge

Fra : Bach|DK|

Dato : 22-05-03 08:40

> NUDANSK ORDBOG
> Festival = periodisk tilbagevendende arrangement

Festival = arrangement hvor mennesker samles om et bestemt emne!

--
Michael Bach

Fra : Butterfly McQueen

Dato : 23-05-03 00:31

> [...]
egentlig
> ret ligegyldigt.
>
> Det er et fast tilbagevendende musikarrangementer i forbindelse med

...designet til at gå ind af det ene øre og ud af det andet,mens man
byder på en hest.

Mvh Butterly
Destruktive mp3'er på:
www.destruktion.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-05-03 19:55

Butterfly McQueen <tul@nospamtdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bajmk8$pn7$1@sunsite.dk...

> ...designet til at gå ind af det ene øre og ud af det andet,mens man
> byder på en hest.
>
> Mvh Butterly
> Destruktive mp3'er på:
______

Århh for pokker da, mand. Musikken er sgu da inde i musikteltene, ikke? og
jeg har da i hvert fald aldrig set en flok heste stå linet op ad baren inde
midt i teltene, hvor folk står at byder på dem, mens de drikker en øl eller
ved bordene og lytter til Kandis og Kim og Halløjsovs, vel. Nu synes jeg
godt nok liiiiiige.........

Men det kunne måske være sjovt at prøve et sådanst arrangement. Jeg tror at
det kunne blive festligt. Men der er da mange høns inde i teltene,
hehehehehhhh. Ups, undskyld. Jeg skrev ikke noget.

Hilsen Åge

Hilsen Åge

Fra : Lars Bernau

Dato : 24-05-03 07:49

In article <3ece6da8$0$97267$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
halldorsson@post.tele.dk says...
> ______
>
> jeg har da i hvert fald aldrig set en flok heste stå linet op ad baren inde
> midt i teltene,

Men der er sikert en del kø'er på dansegulvet.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 22-05-03 08:38

Claus S wrote:

> Det er fordi det IKKE er en dansktopfestival... Det er et
> heste og kræmmermarked. Hvad Åge så ynder at kalde det, det er
> en anden sag.

Hehe.. Jeg havde mistænkt det..
Jaja.. Lad ham bare kalde det hvad han vil..

Han finder alligevel på så mange ting til tider,
som vi andre ikke rigtigt tror på..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.