mysql forbindelses fejl
Fra : Snoopy

Dato : 20-05-03 22:10

Hejsa.

Hvordan kan det være jeg får denne fejl:

Fejltype:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Driver Manager] Datakildenavnet blev ikke fundet, og der er ikke angivet en standarddriver.

Jeg benytter denne forbindelse streng:

driver={MySQL};server=localhost;database=sexkillinger_dk;UID=root;PWD=

Det er på en winxp maskine - og har oprettet en systen dsn og hentet myODBC 3.51 og installeret :(

Fra : Peter Brodersen

Dato : 20-05-03 23:12

On Tue, 20 May 2003 23:09:53 +0200, "Snoopy" <daffy0169@hotmail.com>
wrote:

>driver={MySQL};server=localhost;database=sexkillinger_dk;UID=root;PWD=
>
>Det er på en winxp maskine - og har oprettet en systen dsn og hentet myODBC 3.51 og installeret :(

Hvordan ser PHP-koden ud?

Du mangler dog, såvidt jeg umiddelbart kan lure, at sætte DSN i
ovenstående. Fx: DSN=systemdsnnavnet

--
- Peter Brodersen