MS Windows
briani 27239
Fw: SCSI/RAID-værtscontroller konflikter??
Fra : Lars

Dato : 20-05-03 21:23

Jeg bruger Win XP Pro og har MSI 648 Max Motherboard.

Jeg har lige geninstalleret Windows XP Pro og opdateret drivere.

Oplysningerne i Enhedshåndtering viser et gult udråbstegn ved
SCSI- og RAID controllere>SCSI/RAID-værtscontroller.

Når jeg bruger plug and play enheder i en af mine 5 USB porte
fortæller Windows mig at jeg plugger 2.0 udstyr i en 1.1 port.

Alle mine USB porte skulle være 2.0 porte og virkede som sådan inden
geninstallering af OS.

Al andet hardware fungerer korrekt både i praksis og ifølge
Enhedshåndtering.

Hvad er der galt?
Hvordan får jeg mine porte til at køre 2.0 igen?
Findes der en driver et eller andet sted der kan rette op på dette?
Kræves der flere oplysninger for at indsnævre problematiken?

MVH
Lars

Fra : Hans

Dato : 20-05-03 23:35

"Lars" <velsheda@RemoveThisoncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Findes der en driver et eller andet sted der kan rette op på dette?
> Kræves der flere oplysninger for at indsnævre problematiken?

USB 2.0 supporten ligger i sp1 til XP, eller på bundkortets support-cd. Du
kan også prøve at køre en opdatering af USB driverne inde fra
enhedshåndteringen, og XP skulle meget gerne finde de rigtige drivere selv,
forudsat de findes. Enten fra SP1 eller support-cd'en.

Der burde også være drivere til din RAID-kontroller på support-cd'en.

mvh Hans