Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Re: Korrekt fremgangsmåde fra kamera til p~
Fra : Sune Kjærgård

Dato : 20-05-03 20:22

Mikael" <m.kristensen@grafisk.nospamming.dk> wrote in message
news:bads46$1nq2$1@news.cybercity.dk

>Du kan da bare bruge COOP's (FDB) http://www.digitalshoppen.com/ , Her kan
>du aflevere i mange formater, bl.a. photosphop fil format .psd (RGB).
>Billederne kan afhentes i nærmeste Brugs/Kvickly.

Se det var da en interessant oplysning! Alle andre steder jeg kender, kan
man kun bruge jpg-filer.
Er så der nogen der har nogle erharinger med hvorvidt kvaliteten så også er
mærkbart bedre eller ej?

Og nu vi er ved det, kan det så virkelig passe at der ikke er nogle steder
man kan få et større format end 20x30 cm?

Enhver farvekopimaskine med respekt for sig selv kan da printe ud i ganske
god kvalitet i A3, så det må da være muligt at der er et photolab et eller
andet sted, der har en printer der kan klare nogle lidt større formater end
A4.
Eller er jeg helt galt på den?

Sune