Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Program til fotoalbums
Fra : Jesper - fjernx - La~

Dato : 20-05-03 20:16

Hejsa

jeg er y med digitalkamera (Canon ixus 400) og ville lige høre Jeres
erfaringer med hvilket program, som er godt som fotoalbum - det skal ligge
lokalt og ikke på nettet.

mvh

Jesper

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 20-05-03 20:19

hvad med adobe photoshop album

det er meget lækkert med nogle gode muligheder for at inddele ens billeder
(f.eks. kan man smide nogle kategorier ind, fødselsdag, onkel hans, far,
osv. og så søge på dem, og derved få de billeder frem der passer...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Bjarne Aabrandt

Dato : 21-05-03 13:15

> jeg er y med digitalkamera (Canon ixus 400) og ville lige høre Jeres
> erfaringer med hvilket program, som er godt som fotoalbum - det skal
> ligge lokalt og ikke på nettet.

Jeg kan anbefale MyAlbum.
Det er freeware og kan hentes her: http://www.myalbumpro.com
Du kan samme sted hente en oversættelse af programmet til dansk.

M.v.h.
Bjarne Aabrandt

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 21-05-03 13:37

On Wed, 21 May 2003 12:15:13 +0000 (UTC), Bjarne Aabrandt
<baaj@sol.dk> wrote:
klip

> [...]
>Det er freeware og kan hentes her: http://www.myalbumpro.com
>Du kan samme sted hente en oversættelse af programmet til dansk.

Jeg har brugt MyAlbum et stykke tid, og det virker OK, meen,
af og til vil det ikke modtage et billede, og det er irriterende,
når man er igang med en stor mappefuld, så man må tage nogle få
stykker ad gangen for at finde problembarnet. Det kan være et
billede der er ændret, men ikke altid, og som sagtens kan åbne i
alle tegneprogrammer, hvorfor ?
mvh Ebbe