Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kom og kig!
Fra : Claus Smith

Dato : 20-05-03 16:38

På opfordring har jeg valgt at holde et mindre åbent hus på fredag.

I tidsrummet 19.00 - 21.00 kan du komme forbi og se hvordan man for små
midler kan bygge sit eget atelier til digitalfotografering.

Jeg har netop bygget lidt om og bl.a. fået opsat nogle store baggrunde på
4,5 x 5,0 meter.

I forbindelse med det åbne hus så vil jeg prøve at få en sød pige eller to
til at stille op som model, så tag dit kamera med når nu du kommer forbi.

For at have lidt styr på antallet af besøgende, så bedes du tilmelde dig ved
at sende mig en mail, hvor du så får et retursvar med adressen til
atelieret.

Håber at se nogle stykker herinde fra.

Claus Smith - Pigefotografen - 4690 Haslev.

www.pigefotografen.dk
www.babesline.dk
www.modellerne.dk

Fra : Pia J

Dato : 20-05-03 18:08

"Claus Smith" <pigefotografen@pigefotografen.dk> wrote in message
> På opfordring har jeg valgt at holde et mindre åbent hus på fredag.
>
> I tidsrummet 19.00 - 21.00 kan du komme forbi og se hvordan man for små
> midler kan bygge sit eget atelier til digitalfotografering.

Jeg ville faktisk gerne se det. Men modelfoto interesserer mig ikke en
bjælde, og foran kameraet finder du mig SLET ikke. Så det bliver nok for
meget mandehørm for mig

:Pia

Fra : Claus Smith

Dato : 20-05-03 16:15

Jo flere kvindelige fotointeresserede som dukker op jo mindre mandehørm vil
der være, så kom du endelig forbi.

Claus

Fra : Anders Houmark

Dato : 20-05-03 20:46

"Claus Smith" <pigefotografen@pigefotografen.dk> skrev i en meddelelse

> Håber at se nogle stykker herinde fra.
>
> Claus Smith - Pigefotografen - 4690 Haslev.

Hej Claus
Jeg ville gerne med, men har ikke lige overskud til at tage den lange vej -
det medmindre der er andre fra ca.sydfyn / fyn som planlægger at tage
afsted?
Det lyder ellers som et lærerigt arrangement.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 21-05-03 07:39

> [...]

> I tidsrummet 19.00 - 21.00 kan du komme forbi og se hvordan man for små
> midler kan bygge sit eget atelier til digitalfotografering.

Hej Claus,

Det var da et godt initiativ! Tak for tilbuddet, men jeg har desværre planer
der ikke kan aflyses.

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
http://www.darling.dk