MS Windows
briani 27239
Kan Nero 4.0 køre under xp?
Fra : monty

Dato : 20-05-03 16:59

Jeg har fundet et godt tilbud på en Nero 4.0 OEM men jeg er lidt i tvilv om
den kan køre under XP. Nogen der ved om den kan det? Kan man evt. upgradere
den til en version 5.5 eller 5.0?

Dennis

Fra : Madsen

Dato : 20-05-03 17:14

monty skrev:

> Jeg har fundet et godt tilbud på en Nero 4.0 OEM men jeg er lidt i
> tvilv om den kan køre under XP. Nogen der ved om den kan det?

Det tror jeg ikke den kan. Som jeg husker det så var version 5.et-
eller-andet den første version som var kompatibel med Win2000 og
WinXP er jo nyere end Win2000.

Prøv evt. at høre de kloge i <news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom>

Madsen.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 20-05-03 17:39

Det er rigtig nok, den skal hedde min 5.xx

--
Med venlih hilsen
Michael Nielsen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 20-05-03 17:41

monty skrev :
> [...]
om
> den kan køre under XP. Nogen der ved om den kan det? Kan man evt.

Den kan ikke køres under XP
Den kan opgraderes til nyeste på www.nero.com

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : monty

Dato : 20-05-03 18:13

> Den kan ikke køres under XP
> Den kan opgraderes til nyeste på www.nero.com

Kan man godt opgradere fra 4.0 til 5.0?

Dennis

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 20-05-03 19:57

monty skrev :

> Kan man godt opgradere fra 4.0 til 5.0?

Hvad skulle man ellers kunne ? Fra 4 til 3, 3½, 4½...

Licensen til 5.0 gælder også til 5.5.x.x

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : monty

Dato : 20-05-03 20:54

> Hvad skulle man ellers kunne ? Fra 4 til 3, 3½, 4½...
>
> Licensen til 5.0 gælder også til 5.5.x.x

Grunden til at jeg spurgte var sådan set at jeg ikke er sikker på at man
bare kan købe en billig version 4 og så opdatere den til en version 5.5.

Dennis

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 20-05-03 22:11

monty skrev :

> Grunden til at jeg spurgte var sådan set at jeg ikke er sikker på at man
> bare kan købe en billig version 4 og så opdatere den til en version 5.5.
>
> Dennis

Du kommer selvfølgelig til at betale for opgraderingen - jeg tror det er 20$

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Peter Binderup

Dato : 21-05-03 08:08

Computercity har tidligere haft Nero 5 for 99,-

Det kan være at de stadig har nogle stykker tilbage.

/Peter

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 21-05-03 13:08

On Tue, 20 May 2003 21:54:13 +0200, "monty" <monty (skal
fjernes)@mail.tdcadsl.dk> wrote:
klip

>Grunden til at jeg spurgte var sådan set at jeg ikke er sikker på at man
>bare kan købe en billig version 4 og så opdatere den til en version 5.5.
>
>Dennis

Mig bekendt kan man kun bruge den software, som blev leveret med
brænderen. brænderen vil ikke køre med andet.
mvh Ebbe

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 21-05-03 19:55

Ebbe Hansen skrev :
> [...]
>>
> Mig bekendt kan man kun bruge den software, som blev leveret med
> brænderen. brænderen vil ikke køre med andet.

Det er ikke helt rigtigt.

Køber/får man en OEM version passer den kun til hardwaren.
Opgraderer man kan man købe en fuld licens der passer til alle brændere.
I det tilfælde kan man opgradere fra fx 5.x OEM til 5.x Full

Brænderen sætter ingen begrænsninger, men kan køre med samme/større eller
noget helt andet software.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 20-05-03 22:00

On Tue, 20 May 2003 20:57:10 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote:

>Hvad skulle man ellers kunne ? Fra 4 til 3, 3½, 4½...
>Licensen til 5.0 gælder også til 5.5.x.x

Dit svar er usagligt flabet.

fut: news:dk.admin.netikette
--
hilsen pl
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-05-03 20:27

Ikke direkte, men du kan formentlig få en opgraderingspris på 5'eren.

On Tue, 20 May 2003 19:12:45 +0200, "monty" <monty (skal