Focus på et textarea !
Fra : Morten Juel

Dato : 20-05-03 17:05

Hejsa alle

er ved at lave noget i php, men der er et html textarea, og jeg vil gerne ha
at når man henter siden så sætter cursoren sig der så man kan skrive med det
samme, og ikke skal klikke sig derhen først, ligesom google f.eks. har.. er
det noget onfocus ? jeg kan simpelthen ikke få lortet til at reagere )

Morten --- http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ: http://DR350.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : Steen Eiler Jørgense~

Dato : 20-05-03 21:46

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> wrote

> [...]
er
> det noget onfocus ? jeg kan simpelthen ikke få lortet til at reagere )

<form method="post" action="side.php">
<textarea name="tekstfelt"></textarea>
</form>

--
Steen Eiler Jørgensen
"Time has resumed its shape. All is as it was before.