skift fra HUB til SWITCH ???
Fra : kfc

Dato : 27-03-01 08:01

hej sa

jeg har lige bestilt en " 8 PORT'S SWITCH " og vil skifte fra HUB,også ville
jeg lige høre om der er noget jeg skal være opmærksom på ???

2 stk maskiner
1 cisco677

ellers ikke så meget andet

kfc

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-03-01 08:23

"kfc" <kfc@ofir.dk> wrote in message
> [...]
ville
> jeg lige høre om der er noget jeg skal være opmærksom på ???

Hvis det er en managable switch, kan det være at der er nogen adresser eller
lign. som skal sættes op. Hvis det er en alm. "dum" switch er det bare at
plugge den til.

--
Bjarke Andersen

Fra : kfc

Dato : 27-03-01 09:01

hej

jeg tror SQ det er en " dum " da det er en sandberg til en 1000.-

men takke for info...

kfc

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 27-03-01 12:58

kfc skrev...

>jeg har lige bestilt en " 8 PORT'S SWITCH " og vil skifte fra HUB,også
>ville jeg lige høre om der er noget jeg skal være opmærksom på ???

Jeg har lige skiftet for nogle dage siden. Og det var blot at flytte
kablerne over fra hub til switch, så kørte det. Jeg gjorde det mens
netværket kørte.

Blot skal du selvfølgelig skifte til cat5 kabler for at udnytte 100Mbit
netværket, hvis du kommer fra en 10Mbit hub som jeg gjorde.

--
kent
www.oldhoj.dk

Fra : kfc