Nyt fra Holbæk Amt
Fra : Brian Petersen

Dato : 20-05-03 13:20

http://w1.454.telia.com/~u45414926 (Holbæk Amts Hjemmeside)

Jeg har lavet lidt om på Holbæk Amts Hjemmeside. Nu kan man bl.a. se, hvem
der har indtastet hver enkelt folketælling samt hvor mange personer, der er
i hver enkelt tælling.

Folketællinger i blåt viser at disse er korrekturlæste. Dem i rødt er ikke
korrekturlæste.

Folketællinger, der er under indtastning viser indtasterens navn i rødt ud
for tællingen. Hvis der står antal personer i rødt foran indtasterens navn
betyder dette, at denne er færdigindtastet og afleveret til DDA, men at den
ikke er tilgængelig på Holbæk Amts Hjemmeside.

Sammentællingen under hver enkelt år viser hvor mange personer, der findes
søgbare på Holbæk Amts Hjemmeside.

Hvis I opdager links, der ikke fungerer, håber jeg at høre fra jer, så skal
jeg nok ordne det så hurtigt som muligt.

Venlig hilsen
Brian Petersen

begin 666 Brian Petersen.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..E!E=&5R<V5N.T)R:6%N#0I&
M3CI"<FEA;B!0971E<G-E;@T*14U!24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#IA;F5F;W)S
M:VYI;F= >6%H;V\N9&L-"E)%5CHR,# S,#4R,%0Q,C(T,#E:#0I%3D0Z5D-!
$4D0-"@``
`
end

Fra : Preben Müller

Dato : 20-05-03 22:31

Hej Brian

Stor respekt for dit arbejde, men er det ikke lidt anderledes at sætte en ft
op i skema med indtaster og lignende, når den ikke kan læses ? Det er muligt
den er afleveret til DDA, men ofte lader de jo vente på sig.

Lad feltet stå tomt, eller lad tællingen være tilgængelig til DDA har åbnet.

Men ellers tak for din flotte indsats

Preben Müller