Store kondomer
Fra : Amie

Dato : 20-05-03 13:01

Hejsa

Jeg har en ven der sidder i et lille problem. Han er utrolig stor og normale
kondomer er for små til ham. Nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle i
københavns området ?? Det må ikke være over nettet.

Knuser
Amie

Fra : Peter

Dato : 20-05-03 16:51

"Amie" <amieSLET@MIGdildoparty.dk> wrote in message
> [...]
> kondomer er for små til ham. Nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle i
> københavns området ?? Det må ikke være over nettet.

Du er vel nok heldig.

Fra : Amie

Dato : 20-05-03 16:41

Hej Peter

> Du er vel nok heldig.

Det er nu ikke mig der er den heldige.. jeg er bare en ven der prøver at
hjælpe ham hehe Jeg er slet ikke til så store fyre :)

Amie

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 20-05-03 20:30

[Amie | Tue, 20 May 2003 14:00:38 +0200]

>Jeg har en ven der sidder i et lille problem. Han er utrolig stor og normale
>kondomer er for små til ham. Nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle i
>københavns området ??

Næsten alle apoteker har kondomer hængende, og én af typerne plejer at
være nummeret større - de er ikke MEGET større, men det var passende for
mig

Én fyr jeg har "leget med" ville dog ikke have en chance; han har en
svaber der ville gøre alle pornomodeller misundelige og kan ikke finde
kondomer der passe ham - HAN har et 'problem' dér...

Vi kalder ham populært "Mr. Pringles" ;-D

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Amie

Dato : 21-05-03 00:47

Hej Rene

> Næsten alle apoteker har kondomer hængende, og én af typerne plejer at
> være nummeret større - de er ikke MEGET større, men det var passende for
> mig

Dem har han prøvet og de er ikke store nok :(

> Én fyr jeg har "leget med" ville dog ikke have en chance; han har en
> svaber der ville gøre alle pornomodeller misundelige og kan ikke finde
> kondomer der passe ham - HAN har et 'problem' dér...

Ja.. det må sgu ikke være sjovt at have det problem.

> Vi kalder ham populært "Mr. Pringles" ;-D

Hehhe måske jeg skulle begynde at kalde ham det også .. men igen... tror
ikke han bliver så glad for det. Da jeg er han tidligere chef og han i
forvejen var rimlig berørt over at spørge mig hehe

Knuser
Amie

Fra : PerX ...

Dato : 22-05-03 13:59

In article <g8zya.2723$YZ6.67125@news010.worldonline.dk>,
amieSLET@MIGdildoparty.dk says...
> Hej Rene

> Dem har han prøvet og de er ikke store nok :(

> Ja.. det må sgu ikke være sjovt at have det problem.

Der er nok større problemer.

Fra : Jørgen

Dato : 22-05-03 17:18

hejsa

der findes faktisk kondomer til heste som man bruger til sædtapning

Fra : WeirdLabs

Dato : 28-05-03 10:32

Jeg har faktisk også bøvl med at kondomerne er for små...
Men kondomer fås i både large og extra-large. Jeg fandt nogle i én af de der
sex-butikker på Istedgade (den med der store ruder med blår lys i) der
passede nogelunde til mig. De var vist XL....
-Og forøvrigt kan man godt få rullet dem på selv om de er lidt små i det,
det kræver bare at man bruger begge hænder og fumler lidt med det... Det kan
lade sig gøre med lidt god vilie og en tube knofedt. *G*

/WeirdLabs

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-05-03 12:49

WeirdLabs wrote:

> Det kan
> lade sig gøre med lidt god vilie og en tube knofedt. *G*

Er glidecreme ikke bedre?

Med venlig hilsen

Carsten Riis

Fra : Bente B. Riis

Dato : 28-05-03 18:42

Carsten Riis wrote:

> Er glidecreme ikke bedre?

Ikke nødvendigvis - kondomet skal jo gerne sidde fast - det er lidt
belastende at skulle holde fast i det med hånden for at det ikke skal
glide af (øh eller det vil jeg da mene *uskyldigt blik*)

Kh
Bente
--
Love doesn't just sit there like a stone; it has to be made, like
bread, remade all the time, made new.

Fra : Amie

Dato : 31-05-03 13:08

Hejsa

> [...]
> sex-butikker på Istedgade (den med der store ruder med blår lys i) der
> passede nogelunde til mig. De var vist XL....

Kæmpe tak.. jeg vil fluks fortælle det videre til ham, så han kan smutte
derind :)

> [...]
kan
> lade sig gøre med lidt god vilie og en tube knofedt. *G*

Jeg forstod på ham at hvis han endeligt fik rullet et på så sprang de meget
nemt i kampens hede ... og det er jo lidt øv at man skal holde igen under
legen :)

Knuser
Amie