Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Negativscanner
Fra : Per Jefsen

Dato : 20-05-03 12:04

Jeg står med en stak 35mm negativer, jeg gerne vil have digitaliseret. Det
er en once-n-forall operation, hvorfor jeg ikke er interesseret i at købe
en scanner. Har forhørt mig vedr. leje hos forhandlere, men det er ikke
noget de gør i. Er der tilfældigvis en i Århus området der råder over en
scanner - og som ville kunne udleje den til mig over fx en weekend?

Per Jefsen

Fra : Søren Blom

Dato : 20-05-03 13:29

"Per Jefsen" <jeff@daimi.au.dk> skrev
> Er der tilfældigvis en i Århus området der råder over en
> scanner - og som ville kunne udleje den til mig over fx en weekend?

Ja, jeg har en negativ scanner som jeg stort set ikke bruger, kontakt mig
hvis du er interesseret, så kan vi finder ud af noget.
Kan fortælle, at det er en PrimeFilm 1800U der er USB tilslutning, nem
software, både at installere og i brug. Har software til Windows, der kan
findes software til både Linux og Mac OS.
Scanneren befinder sig i Højbjerg.
Dog skal det siges, at den ikke er noget lyn, så har du rigtig meget der
skal scannes, så skal du nok sætte mere end én weekend af til projektet.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk