Anbefaling af router med printerserver?
Fra : Kurt Dunder

Dato : 20-05-03 11:58

Hej

Er der nogen, der kan anbefale en router med printerserver eller evt. en
side med test af routere

Mvh Dunder

D-link 704p er nok ikke lige sagen, hvis man kigger længere nede:D

Fra : Jan V.

Dato : 20-05-03 13:14

"Kurt Dunder" <kurtdunder@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> side med test af routere
>
> Mvh Dunder
>
> D-link 704p er nok ikke lige sagen, hvis man kigger længere nede:D

http://www.hardinfo.dk/show.asp?desc=166

Den kan lidt mere (Access Point og Firewall) men det gør vel ikke noget

Har den ikke selv, men faldt lige over den.

Jan

Fra : jens

Dato : 20-05-03 19:31

"Kurt Dunder" <kurtdunder@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen, der kan anbefale en router med printerserver eller evt. en
> side med test af routere

Level One tx1403 til 900 kr.
Kører stabilt med 6 - 7 maskienr her.

Hrmf det er ikke nemt at finde et brugbart link til den da....

Mvh Jens

Fra : Jon Klose Larsen

Dato : 21-05-03 19:02

"jens" <mkg2@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >
> Level One tx1403 til 900 kr.
> Kører stabilt med 6 - 7 maskienr her.
>
> Hrmf det er ikke nemt at finde et brugbart link til den da....

Her er et link til Level One´s routere... der findes to med indbygget
printserver

http://212.223.15.152/produkte/katalog/index_katalog.cfm?rubrik=Router&CFID=589105&CFTOKEN=93768739

Jon

Fra : John Doe

Dato : 22-05-03 07:44

> Er der nogen, der kan anbefale en router med printerserver eller evt. en
> side med test af routere
> D-link 704p er nok ikke lige sagen, hvis man kigger længere nede:D

Det ved jeg nu ikke om det er - jeg har også set at flere herinde har
problemer med printerdelen, men jég har nu ikke oplevet disse problemer (har
også en DLink 704P), så det kan vel også hænge meget sammen med printeren
man tilslutter. Min printer er en HPLJ4M og er altså en ældre sag men det
fungere helt perfekt.

John