1classcom??
Fra : EjS

Dato : 20-05-03 11:18

Hej gruppe

Jeg har bestemt mig for at købe en Nokia 6610. Er der nogle der har
erfaringer med 1classcom - da de er de billigste...?

MVH EjS

Fra : Frederik B-B.

Dato : 20-05-03 11:43

Jeg har købt min 7250 der inde fra (via af deres butik).

Og har ikke haft problemer med dem, og de er meget flinke at tale med ;)
(dog lidt svære at forstå men sådan er det jo)

--
MvH Frederik B-B. - www.FrederikBB.dk

Fra : EjS

Dato : 20-05-03 11:46

> Jeg har købt min 7250 der inde fra (via af deres butik).

Ok!

> Og har ikke haft problemer med dem, og de er meget flinke at tale med ;)

Det lyder godt.

> (dog lidt svære at forstå men sådan er det jo)

Haha - jeg ringede til dem og blev sgu også lidt overrasket. Men bare det er
en hæderlig forretning er det lige meget om de taler det ene eller andet

MVH EjS

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 20-05-03 12:02

> Hej gruppe
>
> Jeg har bestemt mig for at købe en Nokia 6610. Er der nogle der har
> erfaringer med 1classcom - da de er de billigste...?

Bestilte min 6610 sidste mandag og fik den dagen efter.
Bestil på nettet og ring derefter til dem, så skulle der ingen problemer
være med at få telefonen dagen efter.

Mvh.

Mads

Fra : MegaStone

Dato : 20-05-03 18:31

Købte min 6610 i deres butik for ca 6 uger siden.
Butikken er ikke ret stor - virker måske lidt suspekt. Men de er flinke (og
billige).
Telefonen virker som den skal (og den har danske menuer ).

Hvis du tager din gamle telefon med (husk også oplader), får du 100,- i
rabat.

Hygge, Steen.

Fra : EjS

Dato : 20-05-03 20:39

Tak til alle for relevante svar.

Jeg bestiller telefonen (6610) en af dagene.

MVH EjS