Hvor kan man se hvilke opratør et nr. høre~
Fra : Dan

Dato : 20-05-03 10:38

Hejsa!

Er der nogen der ved hvor man kan se hvad for en opratør der har et mobil
nummer??

Mvh
Dan

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-03 10:55

http://www.soemark.dk/mobil/nummerserie.html

--
MVH.

Anders Skalsted
http://www.nokia-unlock.dk

Fra : Fischer

Dato : 20-05-03 11:03

> Er der nogen der ved hvor man kan se hvad for en opratør
> der har et mobil nummer??

Fra starten har de forskellige udbyder fået tildelt nogle nummer-serier.
Dem kan du se her:
http://www.itst.dk/static/nummer/Liste%202,%20tlf,%20engelsk.pdf

Men et nummer kan jo flyttes fra udbyder til udbyder, så man ved det faktisk
aldrig.

*Fischer

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 20-05-03 19:28

> Men et nummer kan jo flyttes fra udbyder til udbyder, så man ved det faktisk
> aldrig.

Jo engang imellem :)
Har 'nummeret' sendt en SMS-besked til dig kan man (i hvert fald på N3310) vælge
"Detaljer" når man har læst beskeden.
Har kan man så se hvilken SMS-central beskeden er sendt igennem.
Bemærk at f.eks. Telmorekunder sender gennem TDC's central, CBB-kunder gennem
Sono osv., men ellers kan du regne med følgende:

Står beskedcentralen som:

28187000 = Telia
26265151 = Orange
40590000 = Sonofon