Gæstebog igen!
Fra : Jan Sterup

Dato : 20-05-03 09:38

Hejsa
Jeg er ved at få styr på min gæstebog, jeg bruger den i FP indlagte
gæstebog, og det virker "snart"
MEN
når der bliver skrevet i den, kommer resultatet på en lang linie, det til
trods for at teksten bliver skrevet med linieskift? hvorfor og hvor kan jeg
rette det?
Det er ret irreterende med en lang linie på f.eks 100 ord:

Mvh
Jan
den ka ses på: www.mailunds.dk

Fra : GiveItBack

Dato : 20-05-03 10:01

jeg synes i hvertfald du skal gøre den lidt mere læsevenlig... f.ex. din
1271 ords lange afsnit om rottweiler.... det er sgu ligesom at læse joyce
*s*

Fra : Jan Sterup

Dato : 20-05-03 15:28

Hej,
og tak for du gad kikke, ja du har ganske ret, det er en side jeg er ved at
lave for nogle venner, og jeg har indtil videre "just" stjålet det meste af
teksten, og DEN skal der bestemt gøres noget ved!

Men hvad med min gæstebog??
(det driller stadig)

Jan

Fra : Vittrup

Dato : 21-05-03 08:29

Der er øjensynligt ingen i gruppen som ved noget om formular-formatering.
Spørgsmålet har været oppe en del gange - og jeg kan ikke huske at have læst
en løsning på problemet....?!

Jeg har selv samme problem på www.audio-link.dk "Brugtlisten".

Søren

www.audiocompagniet.dk