HJÆLP Fjernelse af sim-lås på Nokia 6210
Fra : Fam. Beck

Dato : 27-03-01 00:50

Hej

Jeg søger en måde at fjerne sim-låsen på en Nokia 6210.
Hvilke programmer skal man bruge og hvor finder man dem?
Skal man bruge et kabel? er det det originale nokia kabel eller er det et
specielt?
Hvor finder man det og hvad koster det?

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe.

MVH
Uffe

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-03-01 05:44

>Hvilke programmer skal man bruge og hvor finder man dem?

Nokia Flasher, kan hentes i forskellge pakker rundt omkring...

>Skal man bruge et kabel? er det det originale nokia kabel eller er det et
>specielt?

Du skal bruge et Dejan Flasher-kabel. Det kan fås flere steder,
priserne er noget forskellige, det er kvaliteten også.

Du skal være opmærksom på, at ved forkert brug kan du dræbe din
telefon, og man skal vide hvad man gør når man bruger programmet.
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/