Modtage beskeder med Alcatel
Fra : Kim Simonsen

Dato : 19-05-03 16:54

Hejsa i Gruppen!

Jeg har et problem.. eller en ven har en problem med sin mobil!
Der er tale om en Alcatel 311, hvor han ikke kan modtage beskeder, men
sagtens kan sende dem, ringe og alt det andet...

Nogen der ved hvad der kan være galt?
(Udbyderen er Tele2)

Mvh. Kim

Fra : Anders Hougaard

Dato : 19-05-03 17:01

Kim Simonsen skrev:

> [...]
> Der er tale om en Alcatel 311, hvor han ikke kan modtage beskeder, men
> sagtens kan sende dem, ringe og alt det andet...

Hvad får afsenderen at vide, når der sendes til telefonen?

Mvh

Anders

Fra : Kim Simonsen

Dato : 20-05-03 21:36

Det skal lige siges at det er begyndt at virke igen...
Men som afsender fik man bare det sædvanlige med at beskeden ER modtaget at
vide... (Prøvede også fra andre telefoner)

Mvh Kim

PS: Slet ikke andre der har/har haft samme problem?

"Anders Hougaard" <anderx@spam.mig.ej.mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3ec8ffdc$0$7632$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...