Så fik jeg endelig en 7250'er
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 19-05-03 14:21

Efter lang tids venten kom den endelig i hus ved en nogenlunde
tilfredstillende handel med First Class Communication til 3.275 kr. Eneste
"minus" er en manuel kun på engelsk. Det gør ikke mig noget, men for folk
der ikke er gode til teknisk engelsk er det jo ikke sjovt. Telefon i sig
selv lever op til alle forventninger, og hvor er den dejlig at holde ved og
skrive på....den falder meget naturligt i ens hånd.

Nu mangler jeg så bare nogle gode wap sider hvor man kan hente lidt gratis
lir....billeder/lyde/programmer. Jeg kender indtil videre kun den side der
hedder xgryde.dk. Nogen andre forslag?

/Lars

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 19-05-03 15:15

"Lars Bjerregaard" <larsb@softhome.net> skrev i en meddelelse
> Nu mangler jeg så bare nogle gode wap sider hvor man kan hente lidt gratis
> lir....billeder/lyde/programmer. Jeg kender indtil videre kun den side der
> hedder xgryde.dk. Nogen andre forslag?

Du kan prøve www.eaid.dk/mobil - her kan du selv gratis uploade forskellige
billeder, ringetoner og java-spil, som du finder på nettet. Der er også
nogle gode links :)

-Peter

--
Upload billeder, musik og java-programmer til din mobiltelefon GRATIS på:
www.eaid.dk/mobil.php

Fra : Sebastian Steen

Dato : 19-05-03 19:18

Lars Bjerregaard wrote:
> Efter lang tids venten kom den endelig i hus ved en nogenlunde
> tilfredstillende handel med First Class Communication til 3.275 kr.
> Eneste "minus" er en manuel kun på engelsk.

Du kan ihvertfald downloade den på dansk her:
http://www.nokia.dk/support/phones/7250/

Sebastian Steen
"supergnu_" = spamfilter!