/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
tdc-abonnement
Fra : Matthias H Matthiess~


Dato : 19-05-03 14:19

Jeg brugte et tilbud i en telefonbutik til at købe en billig telefon pga. de
bundne abonement. Jeg fik låst telefonen op den første dag, og har kun brugt
det bundne abonement i 10 min. Min kærste blev i dag ringet op, og blev
spurgt om hun kendte mig (sagde nej), da mit abonement ikke blev brugt.. Er
det normal procedure fra TDC' side eller ? Hva ska jeg sige til dem, hvis de
igen kontakter mig ?

/Anders



 
 
Michael Kjærsgård (19-05-2003)
Kommentar
Fra : Michael Kjærsgård


Dato : 19-05-03 14:27

> Hva ska jeg sige til dem, hvis de migen kontakter mig ?

Hvad med sandheden?
At du ikke gider deres dyre lorteabonnement...
Du har vel ikke skrevet under på at du forpligter dig til at bruge det, blot at
du forpligter dig til at betale abonnementsafgiften i 6 måneder.
TDC kan ikke gøre en pind, formentlig vil de bare spørge om grunden til at du
ikke bruger dit abonnement ("Jamen har vi gjort noget forkert...?")

Du har i hvert fald ikke noget at være nervøs for...

--
Michael
http://www.vindenand.dk



Ukendt (19-05-2003)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-05-03 14:47

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> wrote in message
news:3EC8DBB2.F32AE0CE@vindenand.dk...
> Hvad med sandheden?
> At du ikke gider deres dyre lorteabonnement...
> Du har vel ikke skrevet under på at du forpligter dig til at bruge det,
blot at
> du forpligter dig til at betale abonnementsafgiften i 6 måneder.
> TDC kan ikke gøre en pind, formentlig vil de bare spørge om grunden til at
du
> ikke bruger dit abonnement ("Jamen har vi gjort noget forkert...?")
>
> Du har i hvert fald ikke noget at være nervøs for...

ok, mente jeg nok, takker !

/Anders



Fischer (19-05-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 19-05-03 15:21

> Er det normal procedure fra TDC' side eller ?
> Hva ska jeg sige til dem, hvis de igen kontakter mig ?

TDC har solgt dig et mobil-abonnement og de er naturligvis interesseret i at
du bruger det. Det er jo det de lever af.
Jeg synes egentlig det er naturligt at følge op på et salg der ikke er gået
som forventet.

Men som nævnt kan det jo ikke blive andet end en venlig forespørgsel så
længe du betaler det abonnement som du har forpligtet dig til.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Morten (19-05-2003)
Kommentar
Fra : Morten


Dato : 19-05-03 16:03

"Matthias H Matthiessen" <matthiessen@SLETdioder.dk> skrev i en meddelelse
news:3ec8d991$0$48907$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jeg brugte et tilbud i en telefonbutik til at købe en billig telefon pga.
de
> bundne abonement. Jeg fik låst telefonen op den første dag, og har kun
brugt
> det bundne abonement i 10 min. Min kærste blev i dag ringet op, og blev
> spurgt om hun kendte mig (sagde nej), da mit abonement ikke blev brugt..
Er
> det normal procedure fra TDC' side eller ? Hva ska jeg sige til dem, hvis
de
> igen kontakter mig ?

Det er klart at så længe du betaler abbonement i de 6 måneder, så har du
intet gjort galt... hvis man også SKULLE bruge abbonementet ville der jo
igen være et minimmsforbrug (ellers kunne du bare sende en besked - så var
det brugt!) ... så at TDC vælger at ringe til dig er kun for at høre
hvorfor, og måske har de en procedure med at tilbyde dig en anden type
abbonement så de alligevel kan få dig som kunde, nu har de jo et "påskud"
for at en sælger kan ringe dig op...




junky jeff (20-05-2003)
Kommentar
Fra : junky jeff


Dato : 20-05-03 08:22

Jeg har også for ikke særlig længe købt en mobil med TDC abbonement. de
ringede også til mig efter ca 3 uger. men da jeg også havde købt mobilen til
formål at unlocke den troede jeg også at det var grunden til at de ringede,
da jeg bare havde det nye sim kort fra TDC liggende i min gamle mobil. Men
når de ringer er de bare interesseret i hvordan det er gået med abbonementet
osv. og fortæller dig hvilke muligheder du har.

altså ingen fare...

JJ





det normal procedure fra TDC' side eller ? Hva ska jeg sige til dem, hvis de
> igen kontakter mig ?
>
> /Anders
>
>



Morten (20-05-2003)
Kommentar
Fra : Morten


Dato : 20-05-03 13:59

"junky jeff" <hans@hansen.dk> skrev i en meddelelse
news:bacl83$11qs$1@news.net.uni-c.dk...
>
> altså ingen fare...

Fare for hvad ? ... du har jo intet gjort forkert/ulovligt - og hvis de som
"straf" lukker dit abbonement er det jo kun godt, så behøver du ikke at
betale de 6 måneder...




mette (03-06-2003)
Kommentar
Fra : mette


Dato : 03-06-03 19:54

"Morten" <NOSPAM-post@simonsen.mail.dk> wrote in message news:<bad8pl$a8k$1@sunsite.dk>...
> "junky jeff" <hans@hansen.dk> skrev i en meddelelse
> news:bacl83$11qs$1@news.net.uni-c.dk...
> >
> > altså ingen fare...
>
> Fare for hvad ? ... du har jo intet gjort forkert/ulovligt - og hvis de som
> "straf" lukker dit abbonement er det jo kun godt, så behøver du ikke at
> betale de 6 måneder...

Det er fuldstændigt normalt - det gør alle ordentlige firmar da - lige
spørger kunden om han/hun er tilfreds. Har i hvert fald prøvet det
mange gang på restauranter mv. (det kaldes kundeservice) - og måske
kan du få et bedre tilbud end det du havde. who know?!

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177551
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408825
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste