|
| tdc-abonnement Fra : Matthias H Matthiess~ |
Dato : 19-05-03 14:19 |
|
Jeg brugte et tilbud i en telefonbutik til at købe en billig telefon pga. de
bundne abonement. Jeg fik låst telefonen op den første dag, og har kun brugt
det bundne abonement i 10 min. Min kærste blev i dag ringet op, og blev
spurgt om hun kendte mig (sagde nej), da mit abonement ikke blev brugt.. Er
det normal procedure fra TDC' side eller ? Hva ska jeg sige til dem, hvis de
igen kontakter mig ?
/Anders
| |
Michael Kjærsgård (19-05-2003)
| Kommentar Fra : Michael Kjærsgård |
Dato : 19-05-03 14:27 |
|
> Hva ska jeg sige til dem, hvis de migen kontakter mig ?
Hvad med sandheden?
At du ikke gider deres dyre lorteabonnement...
Du har vel ikke skrevet under på at du forpligter dig til at bruge det, blot at
du forpligter dig til at betale abonnementsafgiften i 6 måneder.
TDC kan ikke gøre en pind, formentlig vil de bare spørge om grunden til at du
ikke bruger dit abonnement ("Jamen har vi gjort noget forkert...?")
Du har i hvert fald ikke noget at være nervøs for...
--
Michael
http://www.vindenand.dk
| |
Ukendt (19-05-2003)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 19-05-03 14:47 |
|
"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> wrote in message
news:3EC8DBB2.F32AE0CE@vindenand.dk...
> Hvad med sandheden?
> At du ikke gider deres dyre lorteabonnement...
> Du har vel ikke skrevet under på at du forpligter dig til at bruge det,
blot at
> du forpligter dig til at betale abonnementsafgiften i 6 måneder.
> TDC kan ikke gøre en pind, formentlig vil de bare spørge om grunden til at
du
> ikke bruger dit abonnement ("Jamen har vi gjort noget forkert...?")
>
> Du har i hvert fald ikke noget at være nervøs for...
ok, mente jeg nok, takker !
/Anders
| |
Fischer (19-05-2003)
| Kommentar Fra : Fischer |
Dato : 19-05-03 15:21 |
|
> Er det normal procedure fra TDC' side eller ?
> Hva ska jeg sige til dem, hvis de igen kontakter mig ?
TDC har solgt dig et mobil-abonnement og de er naturligvis interesseret i at
du bruger det. Det er jo det de lever af.
Jeg synes egentlig det er naturligt at følge op på et salg der ikke er gået
som forventet.
Men som nævnt kan det jo ikke blive andet end en venlig forespørgsel så
længe du betaler det abonnement som du har forpligtet dig til.
*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.
| |
Morten (19-05-2003)
| Kommentar Fra : Morten |
Dato : 19-05-03 16:03 |
|
"Matthias H Matthiessen" <matthiessen@SLETdioder.dk> skrev i en meddelelse
news:3ec8d991$0$48907$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jeg brugte et tilbud i en telefonbutik til at købe en billig telefon pga.
de
> bundne abonement. Jeg fik låst telefonen op den første dag, og har kun
brugt
> det bundne abonement i 10 min. Min kærste blev i dag ringet op, og blev
> spurgt om hun kendte mig (sagde nej), da mit abonement ikke blev brugt..
Er
> det normal procedure fra TDC' side eller ? Hva ska jeg sige til dem, hvis
de
> igen kontakter mig ?
Det er klart at så længe du betaler abbonement i de 6 måneder, så har du
intet gjort galt... hvis man også SKULLE bruge abbonementet ville der jo
igen være et minimmsforbrug (ellers kunne du bare sende en besked - så var
det brugt!) ... så at TDC vælger at ringe til dig er kun for at høre
hvorfor, og måske har de en procedure med at tilbyde dig en anden type
abbonement så de alligevel kan få dig som kunde, nu har de jo et "påskud"
for at en sælger kan ringe dig op...
| |
junky jeff (20-05-2003)
| Kommentar Fra : junky jeff |
Dato : 20-05-03 08:22 |
|
Jeg har også for ikke særlig længe købt en mobil med TDC abbonement. de
ringede også til mig efter ca 3 uger. men da jeg også havde købt mobilen til
formål at unlocke den troede jeg også at det var grunden til at de ringede,
da jeg bare havde det nye sim kort fra TDC liggende i min gamle mobil. Men
når de ringer er de bare interesseret i hvordan det er gået med abbonementet
osv. og fortæller dig hvilke muligheder du har.
altså ingen fare...
JJ
det normal procedure fra TDC' side eller ? Hva ska jeg sige til dem, hvis de
> igen kontakter mig ?
>
> /Anders
>
>
| |
Morten (20-05-2003)
| Kommentar Fra : Morten |
Dato : 20-05-03 13:59 |
|
"junky jeff" <hans@hansen.dk> skrev i en meddelelse
news:bacl83$11qs$1@news.net.uni-c.dk...
>
> altså ingen fare...
Fare for hvad ? ... du har jo intet gjort forkert/ulovligt - og hvis de som
"straf" lukker dit abbonement er det jo kun godt, så behøver du ikke at
betale de 6 måneder...
| |
mette (03-06-2003)
| Kommentar Fra : mette |
Dato : 03-06-03 19:54 |
|
"Morten" <NOSPAM-post@simonsen.mail.dk> wrote in message news:<bad8pl$a8k$1@sunsite.dk>...
> "junky jeff" <hans@hansen.dk> skrev i en meddelelse
> news:bacl83$11qs$1@news.net.uni-c.dk...
> >
> > altså ingen fare...
>
> Fare for hvad ? ... du har jo intet gjort forkert/ulovligt - og hvis de som
> "straf" lukker dit abbonement er det jo kun godt, så behøver du ikke at
> betale de 6 måneder...
Det er fuldstændigt normalt - det gør alle ordentlige firmar da - lige
spørger kunden om han/hun er tilfreds. Har i hvert fald prøvet det
mange gang på restauranter mv. (det kaldes kundeservice) - og måske
kan du få et bedre tilbud end det du havde. who know?!
| |
|
|