Memory Stick Duo til P800 - hvor?
Fra : Jan Richardy

Dato : 19-05-03 11:59

Hejsa

Er der nogen som ved, hvor jeg kan købe en 64 eller 128 MB Sony Memory Stick
Duo til min P800?

Det eneste jeg kan finde i DK er 2001computers.dk og umiddelbart virker det
ikke som et sted jeg vil handle. Underlige betingelser og fucked up
hjemmeside.

Er der evt. nogen som har erfaringer med at hive det hjem andetsteds fra i
EU?

---

Jan Richardy

Online portfolio & CV
http://www.richardy.dk

Fra : Morsing

Dato : 19-05-03 13:57

Hvad med at prøve hos camera forhandlere, som sælger Sony dig. cameraer -
det skulle da næsten være mærkeligt hvis man ikke kunne få det der igennem?

/martin

Fra : Jensb

Dato : 19-05-03 14:27

"Morsing" <maegtig_mus@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad med at prøve hos camera forhandlere, som sælger Sony dig. cameraer -
> det skulle da næsten være mærkeligt hvis man ikke kunne få det der
igennem?

> /martin

Jeg vil gætte på at størstedelen af de kameraforhandlere der findes ikke
engang ved hvad en MemoryStick DUO er, og istedet vil forsøge at sælge en
normal MemoryStick sammen med en forklaring om at den sagtens kan bruges.
Desuden plejer priserne også at være en del højere.

Du kan bestille dem fra http://shop.brando.com.hk eller
http://www.p800er.com Det er mig bekendt de billigste steder at skaffe dem
(de er billigere i USA, men oftest kommer der så en fuldstændig sygelig
porto på 70-80$ oveni). 128 MB er i restordre de fleste steder, men f.eks.
hos brando bliver man bare skrevet på venteliste, så man får dem i den
rækkefølge som man har bestilt.

Jens

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 19-05-03 16:22

"Jensb" <ikkenogetspam@tilmig.dk> skrev

> [...]
> normal MemoryStick sammen med en forklaring om at den sagtens kan bruges.

Jeg faldt lige over denne dims:
http://www.expansys.com/product.asp?code=P800_MSEXP

Ellers er 128MB DUO på lager i UK:
http://www.expansys.com/product.asp?code=105279

--
Mvh Henrik.

Fra : Sebastian Steen

Dato : 19-05-03 19:18

Jan Richardy wrote:
> Er der nogen som ved, hvor jeg kan købe en 64 eller 128 MB Sony
> Memory Stick Duo til min P800?

Jeg har sendt dig en mail...

Sebastian Steen
"supergnu_" = spamfilter!

Fra : Jan Richardy

Dato : 19-05-03 20:42

"Sebastian Steen" <supergnu_salg@mail.tele.dk> wrote in message
> Jeg har sendt dig en mail...

Jeg har desværre ikke modtaget nogen fra dig ...

---

Jan Richardy

Online portfolio & CV
http://www.richardy.dk

Fra : Sebastian Steen

Dato : 19-05-03 20:52

Jan Richardy wrote:
> "Sebastian Steen" <supergnu_salg@mail.tele.dk> wrote in message
>
> Jeg har desværre ikke modtaget nogen fra dig ...

Jeg har ellers sendt en på
usenet (a) richardy (.) dk

Er den ikke god? (eller er min ikke god?)

Ellers send mig en mail på supergnu_salg@mail.tele.dk (uden supergnu_) og så
kan jeg svare på den.

Sebastian Steen
"supergnu_" = spamfilter!