koder og Nokia 6510
Fra : / / dentro / /

Dato : 18-05-03 19:05

ARGH!

Problem: Verden idag kræver af en at man kan huske 32987123 koder til alle
mulige mærkelige ting. Det kan ikke lade sig gøre! Min mobil telefons
tegnebog er låst, da jeg ikke kan koden (eller er det noget med en fejl
Nokia 6510 har?), og lige meget om man prøver at ændre koden, reset'e
mobilen eller hvad he*** man så prøver så skal man bruge en eller anden
sikkerhedskode. Den kan jeg sjovt nok heller ikke. Hvad gør jeg? Jeg vulle
kontakte Nokia og give dem et møgfald, men kan jeg finde en mail adresse
nogen steder? Næææh!.... ARGH!

Nogen der ved hvordan man får skiftet alt kode halløj ud på sin mobil?!

Jeg HADER alle de fu***** KODER man skal bruge alle steder!!

Undskyld mit møgfald. Det gør nok ikke mine chancer for at få hjælp større,
men jeg er altså virkelig gal.

/ / dentro / /

Fra : Jens Hansen

Dato : 18-05-03 19:15