Vice city Dodo flyvning
Fra : Sp@cey

Dato : 19-05-03 16:59

Nu har jeg prøvet et stykke tid og jeg kan simpelthen ikke regne ud hvordan
jeg får Dodo'en i luften, nu har jeg efterhånden brugt den som surfboard
længe. Hjælp??

Sp@cey

"Before you open your mouth to speak, please make sure it's an improvement
upon the silence."

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-05-03 17:27

In dk.spil.computer, Sp@cey wrote:

> Nu har jeg prøvet et stykke tid og jeg kan simpelthen ikke regne
> ud hvordan jeg får Dodo'en i luften, nu har jeg efterhånden
> brugt den som surfboard længe. Hjælp??

Tryk 6 :)

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Fra : Vega

Dato : 19-05-03 18:02

Hvor kommer man ud og flyve vandflyver?

Mvh. Vega.

Fra : danni plougmann

Dato : 19-05-03 18:10

køb filmstudiet og gennemfør de missioner der er.
den ene mission går ud på at smide reklamer ned over byen fra dodoflyet.

film stuidet ligger på prawn island
den minste af de øer der lige over golfbanen.

Fra : Vega

Dato : 19-05-03 20:01

Jeg kan simpelthen ikke finde filmstudiet.

Er der en der kan gudie mig?
Jeg står ved indegangen til golfbanen og kigge lige ud på vejen, hvor skal
jeg hen derfra?

Mvh. Vega.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 19-05-03 20:22

Vega wrote:
> Jeg kan simpelthen ikke finde filmstudiet.
>
> Er der en der kan gudie mig?
> Jeg står ved indegangen til golfbanen og kigge lige ud på vejen, hvor skal
> jeg hen derfra?

Du skal væk fra øen med golfbanen og ud på Prawn Island.
Det er den ø der ligger nord for Leaf Links.

Er det nu man fristes til at sige "kig på kortet, det ligger i venstre
side af folde-ud-æsken du fik spillet i"
Eller alternativt tryk Esc og vælg Map.

/Robert

Fra : Vega

Dato : 19-05-03 20:54

> Du skal væk fra øen med golfbanen og ud på Prawn Island.
> Det er den ø der ligger nord for Leaf Links.

Har fundet det. Men bane er mega svær, synes ikke det er til at styre
flyet.

> Er det nu man fristes til at sige "kig på kortet, det ligger i venstre
> side af folde-ud-æsken du fik spillet i"
> Eller alternativt tryk Esc og vælg Map.

Ja ja.

Fra : Sp@cey

Dato : 19-05-03 20:01

Har løst problemet, fandt løsningen i alt.games.grand-theft-auto
men missionen er Røvsvær synes jeg, den flyver jo som en mursten!!!!
ellers tak for svaret

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-05-03 20:08

In dk.spil.computer, Sp@cey wrote:

> Har løst problemet, fandt løsningen i alt.games.grand-theft-auto
> men missionen er Røvsvær synes jeg, den flyver jo som en
> mursten!!!! ellers tak for svaret

Ja, den er skidesvær... Det er pissebelastende at lortet ikke kan
lette fra jorden, hvis det er faldet ned (det hænder jo ;).

Fra : Vega

Dato : 20-05-03 19:02

Hvordan fanden styrer man det møj fly ordentligt, vær gang man flyver op ad
flyver den ned igen. Det er over hovedet ikke til at holde det fly oppe. Møj
mission. Ja jeg er godt træt af den bane.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-05-03 19:49

In dk.spil.computer, Vega wrote:

> [...]
> flyver op ad flyver den ned igen. Det er over hovedet ikke til
> at holde det fly oppe. Møj mission. Ja jeg er godt træt af den

Den staller ;) Ro på med den der opflyvning. Lad den komme op i fart
før du tvinger den opad, og stig så langsomt.

Fra : Vega

Dato : 20-05-03 20:27

"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Den staller ;) Ro på med den der opflyvning. Lad den komme op i fart
> før du tvinger den opad, og stig så langsomt.

Det er ikke så meget det med at lette, men mere at styre den i luften, flyve
op og ned, når man ikke lige rammer de blå og råde felter.

Mvh. Vega.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-05-03 21:17

> Det er ikke så meget det med at lette, men mere at styre den i
> luften, flyve op og ned, når man ikke lige rammer de blå og råde
> felter.

Ja, det var også det jeg svarede på. Du flyver op med 6 og ned med 9,
men tag det lidt roligt, for ellers går det galt. Hvis du er på vej i
den gale retning, og du kan se at der ikke er tid til at rette ind,
så flyv hellere en runde til, eller tag en anden "checkpoint" og vend
så tilbage.

Fra : danni plougmann

Dato : 20-05-03 21:38

> [...]
hvordan
> jeg får Dodo'en i luften, nu har jeg efterhånden brugt den som surfboard

jeg havde også en del problemmer med at styre den i starten
jeg ændrede opsætningen på min knapper så er det pludselig nemt nok.

så jeg nu styre op ned med 5 og 8 og højre og venstre rul med 4 og 6 sideror
A og D
gassen med W og S.