GTA - Vice City hjælp..
Fra : caramba@bentsen.uss

Dato : 18-05-03 22:07

hej folkens..

Jeg har lige investeret i klubben som hedder "Pole Position Club".. problemet er bare
at jeg ikke kan finde de tilhørende missioner som jeg skal gennemføre for at kunne
tjene penge på stedet, er der nogen som ved hvad jeg skal gøre?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-05-03 07:09

In dk.spil.computer, wrote:

> [...]
> missioner som jeg skal gennemføre for at kunne tjene penge på
> stedet, er der nogen som ved hvad jeg skal gøre?

Kan man overhovedet tjene penge der? Jeg kan i hvert fald ikke. Jeg
kan gå ind i et baglokale for at lure på en danser, men ellers er der
ikke noget at komme efter.

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Fra : KH

Dato : 19-05-03 09:39

I PS2 udgaven skal du bare gå ind i det bagerste lokale og kigge i
LAAANNNNGGGG tid på stripperen (gå ud og lav lidt kaffe, drik denne så er du
på den sikre side ang. tid). Herefter vil den begynde at give penge.

--
MVH

Klaus@REMOVEHoengaard.dk

Fra : Rasmus Lund

Dato : 19-05-03 11:43

stripperen skal have 400 dollars når hun har fået det har du "gennemført"
The Pole Position club
så kan du få op til 4000 dollars

Mvh
Rasmus Lund

KH <No@Mail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ec89823$0$97160$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-05-03 13:20

In dk.spil.computer, Rasmus Lund wrote:

> stripperen skal have 400 dollars når hun har fået det har du
> "gennemført" The Pole Position club

Ej hvor galt. Det havde jeg sgu aldrig gennemskuet. Skal jeg så også
gennemføre Kaufman Cabs, eller er det bare almindelig taxikørsel?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 19-05-03 13:47

In dk.spil.computer, Lars Stokholm wrote:

> Skal jeg så også gennemføre Kaufman Cabs

Hmja, det skulle jeg så :)