freelancer .. er jeg færdig ??
Fra : Peter Bjeldbak

Dato : 18-05-03 19:34

Hejsa

Jeg har nu gennemført de første mange missioner og nu syntes jeg spillet er
kommet til et lidt kedeligt stadie.

jeg er level 33, har 1 mill credits og der sker ikke mere (udover de
missioner jeg kan tage for usel mammon).

Mit spørgsmål: var det det eller kan jeg forvente mere action og missioner
hvis bare jeg lige holder ud lidt endnu?

mvh

Peter

Fra : Inc

Dato : 19-05-03 12:32

hehe du bliver færdig med SP, ved lvl 18

men ta udfordringen op i MP, det er lidt sjovere, og der er 1 mill næsten
slik ;)

Fra : Peter Bjeldbak

Dato : 20-05-03 15:13

Hej

Tak for svaret .. det anede mig sgu .. ÆV !!!

Well .. been there, done that .. op på hylden med FL og klar til næste spil
på banen.

Mvh

Peter

Fra : Peter Bjeldbak

Dato : 20-05-03 15:14

Tak for svaret !! .. det anede mig sgu at jeg var færdig.

Jeg må smutte i MP og kigge lidt på udfordringer der istedet for.