Ups - TV-2 remix - Det er ikke sex vi sige~
Fra : Ingrid

Dato : 19-05-03 14:59

Er der nogen som kan fortælle mig lidt mere om den TV-2 Remix som er i
rotation på P3 i øjeblikket ?

Gruppen hedder vist UPS, og det er en remix af Vil du danse med mig og i
hvert fald Sweet Dreams af Eurithmics.

Er der nogen der ved mere om UPS ?

På forhånd tak for hjælpen !
--
Ingrid
http://www.tv2fan.dk - mere tv-2 om lidt ...

Fra : Troels

Dato : 19-05-03 15:06

> Gruppen hedder vist UPS, og det er en remix af Vil du danse med mig og i
> hvert fald Sweet Dreams af Eurithmics.
>
> Er der nogen der ved mere om UPS ?

Det er Morten Trøst og og vist nok også LP Støvring fra Festudvalget. De
lavede sidste år mixet mellem Kent - Kärleken venta og Visage - Fade to
grey, hvor nummeret hed Fade to Kent. Så vidt jeg har forstået er der kun
tale om et bootlegmix. Det udkommer altså ikke til salg så vidt jeg har
forstået...

/Troels

Fra : Ingrid

Dato : 19-05-03 15:09

Hej Troels

Mange tak for info !

Hilsen
Ingrid

--
http://www.tv2fan.dk - mere tv-2 om lidt ...

Fra : Troels

Dato : 19-05-03 15:06

> Gruppen hedder vist UPS, og det er en remix af Vil du danse med mig og i
> hvert fald Sweet Dreams af Eurithmics.
>
> Er der nogen der ved mere om UPS ?

Og så skulle New Orders Blue Monday vist også være med i mixet (hvor
originalt at hukke Soulwaxs ide fra sidste forår)

/Troels

Fra : Ingrid

Dato : 21-05-03 11:43

> Og så skulle New Orders Blue Monday vist også være med i mixet (hvor
> originalt at hukke Soulwaxs ide fra sidste forår)

Ja jeg kan også tydeligt høre New Orders - Blue Monday. Gad vide om der er
flere samples de har brugt, borset fra Eurythmics selvfølgelig.
Den sample helt i starten af den lyder også som noget ikke tv-2 noget.

Ingrid
--
http://www.tv2fan.dk - mere tv-2 om lidt ...

Fra : Troels

Dato : 21-05-03 11:48

> Ja jeg kan også tydeligt høre New Orders - Blue Monday. Gad vide om der er
> flere samples de har brugt, borset fra Eurythmics selvfølgelig.
> Den sample helt i starten af den lyder også som noget ikke tv-2 noget.

Da der blev fortalt om den i radioen mener jeg de nævnte tre sange. Nu kan
jeg bare ikke huske om det var tre sange + TV2 eller hvordan det var...

/Troels

Fra : VR

Dato : 27-05-03 21:28

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Da der blev fortalt om den i radioen mener jeg de nævnte tre sange. Nu kan
> jeg bare ikke huske om det var tre sange + TV2 eller hvordan det var...
>
> /Troels

Jeg mener bestemt også der var noget med den tyske gruppe Trio: "Ich lieb
dich nicht, du liebst mich nicht...." - eller tager jeg fejl?

/René

Fra : Thomas

Dato : 22-05-03 19:57

"Ingrid" <kysbruden@NOSPAMgmx.net> wrote in message news:<sq5ya.1917$gQ1.350@news.get2net.dk>...
> [...]
> rotation på P3 i øjeblikket ?
>
> Gruppen hedder vist UPS, og det er en remix af Vil du danse med mig og i

Nummeret spilles på P3 i disse minutter, og jeg må sige: Det er pissefedt.

Thumps up!!

VH

Thomas

Fra : Ingrid

Dato : 23-05-03 08:19

> Nummeret spilles på P3 i disse minutter, og jeg må sige: Det er pissefedt.
>
> Thumps up!!

Ja det er det nemligt ! TV-2 er jo stadig hot
Ingrid