Elvis Costello?
Fra : Heureka

Dato : 19-05-03 13:26

Hejsa

Jeg lyttede for et par uger siden til svensk radio. Pludselig var der et
nummer som appelerede voldsomt til mig, men jeg fik ikke helt fat på hvad
sangen hed, da radioværten blabrede løs på svensk - men der blev sagt Elvis
Costello på et tidspunkt :)

Sangen var en smule melankolsk og der blev sunget "nu" (eller et ord der
udtalemæssigt minder om det) regelmæssigt ind i sangen så det løs som om det
akkompagnerede de langsomme trommer!

Den er svær ved jeg, men håber på lidt hjælp!

Thomas Stoltz

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 19-05-03 15:13

Heureka wrote:
> [...]
> som om det akkompagnerede de langsomme trommer!
>
> Den er svær ved jeg, men håber på lidt hjælp!

'When I Was Cruel no. 2' - fra hans nyeste cd 'When I Was Cruel'.
Ordet du hentyder til er forresten 'Un', og er en sample fra 'Un Bacio É
Troppo Poco'. Sikkert fra den første sang, første linie, første ord :)

--
Jacob

Just because swans mate for life, I don't think its that big a deal.
First of all, if you're a swan, you're probably not going to find a
swan that looks much better than the one you've got, so why not mate
for life?

Fra : Heureka

Dato : 19-05-03 15:39

Yahooooooo!