FilmNet.dk ?
Fra : Lars Rasmussen

Dato : 19-05-03 20:02

Hejsa.
hvad siger i til FilmNet.dk ? nu tænker jeg på funktioner mm.. så bare kom
med al ris/ros osv..

Fra : Plato

Dato : 19-05-03 21:30

OT...

dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 20-05-03 06:47

Grunden til at jeg har valgt denne kategori er fordi det jo ikke er sikkert
at alle jer filmelskere ikke er i design.ris+ros kategorien :\

Fra : Kim Jensen

Dato : 20-05-03 15:21

> Grunden til at jeg har valgt denne kategori er fordi det jo ikke er
sikkert
> at alle jer filmelskere ikke er i design.ris+ros kategorien :\

Det er for så vidt ligegyldigt; dem der har lyst til at give ris/ros til
websites læser dk.edb.internet.webdesign.ris+ros. Du kunne da i det mindste
FUT'e til den rigtige gruppe, når du allerede ved, at du er OT.

mvh
Kim Jensen

Fra : Tenzel Kim

Dato : 20-05-03 17:47

Kim Jensen wrote:
> Det er for så vidt ligegyldigt; dem der har lyst til at give ris/ros til
> websites læser dk.edb.internet.webdesign.ris+ros. Du kunne da i det mindste
> FUT'e til den rigtige gruppe, når du allerede ved, at du er OT.

Nu er det vel egentlig os her fra filmgruppen der er målgruppen så er
det ikke forståeligt og egentlig også at foretrække at han hører os om
vores mening fremfor at spørge i en gruppe hvor mange af de besøgende
måske ikke er synderligt filminteresserede?

Tenz.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 20-05-03 19:19

Tenzel Kim skrev:

> [...]
> vores mening fremfor at spørge i en gruppe hvor mange af de besøgende
> måske ikke er synderligt filminteresserede?

Jo, det er klart forståeligt. Webdesign-gruppen bedømmer i øvrigt på
formen og kun i begrænset omfang indholdet, så det er helt rigtigt, at
gruppen her er hjemsted for sidens primære målgruppe.

Problemet er imidlertid, at det kan være svært at skelne rendyrket
reklame fra et oprigtigt ment håb om hjælp. Jeg er ikke et sekund i
tvivl om, at Lars simpelt hen bare ønsker nogle tips fra ligesindede
filmfreaks, og desuden er der mildest talt ikke nogen økonomisk gevinst
ved at køre siden, der bl.a. drives af frivillige her fra gruppen.

Imidlertid ville en ultra-ond kapitalistisk von And eller Mr Burns-type
nok bruge samme fremgangsmåde, hvis han skulle promovere en filmside.
Derfor skal man træde ekstremt varsomt, hvis man alligevel drister sig
til at bede om ris og ros til sin side her i gruppen.

--
Mvh. Peter - http://filmsvar.dk
"Sometimes the road less travelled is less travelled for a reason."

Fra : Kim Jensen

Dato : 20-05-03 21:20

Tenzel Kim wrote:
> [...]

Det ku' også være, at dem der læser film-gruppen hér, ikke er så
voldsomt web-site-kritik-interesserede?! Netop derfor har man lavet
gruppeindelingen på Usenet.

Men igen; jeg kan sagtens leve med at der bedes om ris/ros her blandt
filmentusiaterne, men ris/ros-snakken bør foregå i den dertil indrettede
gruppe - og derfor min opfordring til en FUT.

Kim Jensen
colormatch.dk // farver til dit website!

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 20-05-03 21:36

Kim Jensen skrev:

> Men igen; jeg kan sagtens leve med at der bedes om ris/ros her blandt
> filmentusiaterne, men ris/ros-snakken bør foregå i den dertil
> indrettede gruppe - og derfor min opfordring til en FUT.

Måske kunne man rent praktisk lave en krydspost til begge grupper /og/
sætte opfølgning til ris+ros-gruppen. Så kan de filminteresserede, der
har lyst til at kommentere, smutte med over i ris+ros-gruppen, og man
undgår samtidig støj i filmgruppen.

--
Mvh. Peter - http://filmsvar.dk
"I know nothing. I am from Barcelona."