DVD info side ?
Fra : Sparre

Dato : 19-05-03 10:03

Hejsa

Lidt tricky ? måske, nogen der kender en side med information om
dvdudgivelser, hvor man kan lave en søgning og så bliver resultatet
udskrevet i et format hvor det vil være nemt at hive informationerne ud vha
PHP ? nogen ideer, ikke til PHP'en men til siden ?

--
Sparre

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-05-03 10:21

"Sparre" <christian@FJERNDETTEHERSENSsparre.it> escribió en el
mensaje news:baa6km$932$1@dknews.tiscali.dk...
> [...]
> udskrevet i et format hvor det vil være nemt at hive
informationerne ud vha
> PHP ? nogen ideer, ikke til PHP'en men til siden ?

IMDB har en ftp adgang til deres rå databasefiler i tekstformat, det
kan du måske bruge til noget.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Sparre

Dato : 19-05-03 13:35

> IMDB har en ftp adgang til deres rå databasefiler i tekstformat, det
> kan du måske bruge til noget.
> Med venlig hilsen
> Lars Hoffmann

Takker, det var lige det jeg skulle bruge....nu liggeer hele IMDb's database
på min MySQL server

Det hele fylder kun 628 MB....ikke meget faktisk...

--
Sparre