Chinatown på DR2 i aften kl. 20:25
Fra : Taba

Dato : 18-05-03 16:46

Filmen Chinatown vises på DR 2 aften kl. 20:25.
Filmen ligger på plads nr. 43 på IMDB's top250 liste med en rating på
8,4/10: http://us.imdb.com/Title?0071315
Så helt ringe er den vel ikke

/Taba (som ikke ville fornærme dem der ikke har mulighed for at tage DR2!)

Fra : Andrew

Dato : 18-05-03 16:49

Det er en genial film noir ! Se den se den se den !

Mvh Anders

Fra : David T. Metz

Dato : 18-05-03 16:52

Taba skriblede:

> Så helt ringe er den vel ikke

Fås ikke meget bedre - i hvert fald ikke i genren.

David
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 18-05-03 20:09

"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk> wrote in news:3ec7ac3b$0$83044
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Taba skriblede:

> Fås ikke meget bedre - i hvert fald ikke i genren.

Jeg ser aldrig film fra DR2!
De eneste kanaler som jeg har adgang til igennem min antenneforening med
stereolyd, er dem, som ikke hentes ned fra satellit.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 18-05-03 20:18

"Mr. Bad Guy" <@> skrev i en meddelelse

> Jeg ser aldrig film fra DR2!
> De eneste kanaler som jeg har adgang til igennem min antenneforening med
> stereolyd, er dem, som ikke hentes ned fra satellit.

Christ! Der er sgudda temmeligt ligegyldigt, når filmen er produceret i
mono.

--
Jens Thomsen

"You can't really dust for vomit."

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 18-05-03 20:26

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> wrote in news:ba8lvi$5mo$1@sunsite.dk:

> "Mr. Bad Guy" <@> skrev i en meddelelse

> Christ! Der er sgudda temmeligt ligegyldigt, når filmen er produceret i
> mono.

Skal du spille smart?

Fra : Jens Thomsen

Dato : 18-05-03 21:08

> Skal du spille smart?

Jep. Absolut.

--
Jens Thomsen

"It's the great way of oriental thinking were, you know, they think they've
tricked you... and then they have."

Fra : Michael Westi

Dato : 18-05-03 23:39

> Fås ikke meget bedre - i hvert fald ikke i genren.
>
> David
> --

Ja, og det er skønt når man også har den på dvd

--
Mvh Michael

Fra : David T. Metz

Dato : 19-05-03 07:45

Michael Westi skriblede:

> Ja, og det er skønt når man også har den på dvd

Nemlig. Købte den selv for 1½ måned siden. En hund i TP så vidt jeg husker.