Oasis til Danmark
Fra : RiddLeR

Dato : 26-03-01 22:49

Hejsa

Ville bare høre om der er nogle der ved hvornår Oasis kommer til Danmark
igen?
Blev lidt skuffet da de aflyste på Roskilde 2000

- RiddLeR

Fra : Rune Klausen

Dato : 26-03-01 23:25

"RiddLeR" <tono@image.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Ville bare høre om der er nogle der ved hvornår Oasis kommer til Danmark
> igen?

ldrig, efter det som skete på R2000 har de besluttet ikke at komme til
danmark igen, men derimod skrev en sang til minde om dem som blev tapmet
ihjæl.

-Rune

Fra : RiddLeR

Dato : 26-03-01 23:24

Det ved du jo ikke noget om Rune, lol

Kan jeg ikke lige få et seriøst svar?

- Riddler

Fra : Anders Riis

Dato : 27-03-01 10:14

> ldrig, efter det som skete på R2000 har de besluttet ikke at komme til
> danmark igen, men derimod skrev en sang til minde om dem som blev tapmet
> ihjæl.

-Så fik de da hurtigt ændret mening eftersom de spillede på Skanderborg
festival en måneds tid efter Roskilde....

Fra : Rune Klausen

Dato : 27-03-01 18:43

"Anders Riis" <riis@daimi.au.dk> wrote in message

> -Så fik de da hurtigt ændret mening eftersom de spillede på Skanderborg
> festival en måneds tid efter Roskilde....

:)

-Rune

Fra : Martin Rosenauer

Dato : 30-03-01 19:24

.... og deres optræden på Skanderborg var ikke specielt fed... ufattelig
skuffende at Liam skulle have den "jeg hader verden fordi jeg er for sej til
denne planet" attitude suttede seriøst r*v..

.... mine $0.15,

Martin

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 28-03-01 07:48

Reverend "Rune Klausen" <Rune.Klausen@paradis.dk>, High Priest of
Bollocks Talking mumbled:

> [...]
>
>ldrig, efter det som skete på R2000 har de besluttet ikke at komme til
>danmark igen, men derimod skrev en sang til minde om dem som blev tapmet

Jeg troede ikke der ville komme noget positivt ud af den ulykke.