Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb Kamera hos TechnikDirect.de i tyskland~
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 19-05-03 10:50

hejsa!

jeg har idag bestilt et camera hos technic direct... og undrede mig meget
over at man ikke får et reply mail, når man betaler direkte over nettet!!!..
Jeg er måske en smule bekymret, men har udskrevet min order confirmation,
men
der er ingen ordre nummer på... Er der nogen der har modtaget deres vare ved
den pågældende leverandør??...

hvor hurtig er de om at levere...?...

Ifølge tidligere indslag i denne gruppe, var der en der påpegede at man
skulle
sende en kopi af sit visa pr fax... jeg ved ikke helt om jeg er indstillet
på det...
er det ikke lidt skummelt?

mvh jan

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 19-05-03 10:57

Jan Tovgaard <jto@egdatainform.dk> wrote:
> [...]
> men
> der er ingen ordre nummer på... Er der nogen der har modtaget deres vare ved

Overvej at læse tidligere i denne gruppe - de bliver nævnt ugenligt.

Nej.

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : Pipeline

Dato : 19-05-03 12:02

Jeg bestilte et kamera + tilbehør søndag aften, og har just modtaget en
ordrebekræftelse. Tidligere har jeg købt et surroundanlæg hos dem, og dér
skulle jeg sende en kopi af visa+sygesikringskortet (stregede personnummer
ud), men det skal jeg åbentbart ikke denne gang selvom beløbet er ca. det
samme. Måske de blot tjekker adresseforholdene ved første køb?

MVH
Pipeline

Fra : Martin K. R.

Dato : 19-05-03 15:05

"Pipeline" <FJERN_DETTEng1@odeu.dk> wrote in message

> Måske de blot tjekker adresseforholdene ved første køb?

Ja.

Og der er ikke noget 'skummelt' ved det (som den oprindelige poster
udtrykker det). Tværtimod skyldes det problemer med svindlere, som får
tilsendt varerne uden at betale.
At danske banker så ikke helt er varme på idéen om at sende/faxe papirer
etc. er en anden sag. Men det lader til gengæld til, at det ikke gør så
meget om det er billeder af VISA kort, kørekort eller lignende, med
forskellige følsomme data streget over. Det vigtigste er vel at
TechnikDirekt er nogenlunde sikker på, at der sidder en reel kunde i den
anden ende!

Martin

Fra : john hansen

Dato : 20-05-03 13:50

> [...]
> skulle
> sende en kopi af sit visa pr fax... jeg ved ikke helt om jeg er indstillet

Hej

Jeg har købt flere ting der, der har aldrig været problemer

John Hansen

Fra : max

Dato : 20-05-03 13:49

> Hej
>
> Jeg har købt flere ting der, der har aldrig været problemer
>

> John Hansen

Hej det har jeg også - Nu venter jeg på 3 uge på noget
software... støn.. Men det er rigtigt der er ingen problemer
med dem, man skal bare være tålmodig.. -max-