Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon D100
Fra : acoon

Dato : 19-05-03 08:52

Hejsa,

Jeg står og er ved at købe et Nikon D100, men skal lige have afklaret nogle
ting først.

Hvor er det billigst?

Jeg har kigget i USA og set det til 10.000 dkr. Hvis jeg skal have det sendt
til danmark kommer det til at koste 14-15.000 når der er lagt moms og told
ovevn i.
Hvad med garantien? Kan jeg aflevere den i danmark selvom den er købt i USA?

Er der nogen der ved hvor man kan finde det til en ordentlig pris evt i
danmark??

-Thomas

Fra : Brian Lodahl

Dato : 19-05-03 11:18

Har du overvejet at købe brugt ? folk der har spenderet spidsen af en
jetjager for et kamera har jo tendens til at passe godt på det.... der kan
du måske spare lidt, men så desværre også gå lidt glip af
garantiperioden......
men så kan du måske få fat i et kamera, der er købt i Danmark, registreret
af DFA osv.

held og lykke med dit køb, jeg er allerede lidt misundelig :)
mvh
Brian