Hvad foregår der i hovedet på sådan en kat~
Fra : Kate

Dato : 19-05-03 16:36

Den skøre kat undrer mig godt nok. Ja, det er Donse jeg her taler om.
Den første aften kom hun slet ikke ud af transportkassen, så fredag
virkede hun lidt rolig og nysgerrig. Lørdag kom hun helt ind i stuen.
Igår virkede hun skidesur, jeg ved der ikke har været ballade mellem
hende og drengene for jeg har ikke ladt dem uden opsyn på noget
tidspunkt, men hun forlod overhovedet ikke køkkenet.
Ved det blotte syn af specielt Lante hyler og skriger tøsen som om han
er i gang med at voldtage og myrde hende, og det selv om han er på
gulvet og hun på et køkkenskab ca. 2 m oppe.
Så havde jeg været væk i nogle få timer, med hende lukket inde i
køkkenet med de fornødenheder hun skal ha'. Da jeg kom hjem gav jeg
hele flokken dåsemad. Tøsebarnet kom og spiste af samme tallerken som
drengene, uden noget som helst ballade. Ca. ½ time senere kommer jeg ud
i køkkenet for at tage opvasken. Mowgli og Lante er naturligvis med,
hvorefter hun går fuldstændigt amok, stadig oppe på skabet. Hun blev så
højlydt at Lante fortrak.
Det forstår jeg godt nok slet ikke. Hvorfor hulen er de farlige ved
synet, men man kan godt spise sammen med dem, hvis maden er interessant
nok? Iøvrigt virker det som om det er Lante hun mest reagerer på, hun
knurrer lidt af Mowgli og Johan, men ikke så vildt som når Lante viser
sig? Ja, jeg forstår intet.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Niels Peter

Dato : 19-05-03 17:15

Kate wrote:
> [...]
> reagerer på, hun knurrer lidt af Mowgli og Johan, men ikke så vildt
> som når Lante viser sig? Ja, jeg forstår intet.

Er det Lante, der er højst rangerende? I så fald er det jo klogt af
damen især at sætte sig i respekt hos ham ...

Niels Peter
www.bluewhite.dk
Cats Are People, Too!

Fra : Kate

Dato : 19-05-03 20:37

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> wrote in

> Er det Lante, der er højst rangerende? I så fald er det jo klogt af
> damen især at sætte sig i respekt hos ham ...

Tjaaa, tjoooe, ja, jo, det er det vel. Jeg tænker ikke over det i
hverdagen fordi de bare lever i harmoni med hinanden.
Men du har nok ret, Niels Peter, Donse vil nok gerne vise Lante hvem
hun er.
Det er så også iorden, jeg fatter bare ikke hvorfor hun skriger som hun
gør, selvom min mor sagde at det gør alle hendes aby'er.
Underligt nok så var _lidt_ mere afslappet da jeg/vi kom derud for lidt
siden. Hun ville så gerne nusses at hun næsten ikke vrælede af drengene
og gik så tæt på Johan som ca 5 cm.