Det tog ca 20 sekunder...
Fra : Ann K

Dato : 18-05-03 16:11

..... for Tjalfe at smutte ud af vores nybyggede "færdiglavede" løbegård!!!

Man kan sagtens hænge med hovedet nedad, mens man møver sig hen _under_ et
svingende og svajende trådnet - for derefter lige så elegant at dreje sig op
i opret stilling, når kanten nås... derefter kan man så vælge enten at hoppe
ned fra den øverste stolpeoverligger eller gå langs den og hoppe op på
anneksets tag... FRIHED!

Vi forsøger at forbedre... og sætter så flugtkongen i "fængsel" igen... når
han altså kommer hjem

Mvh Ann

Fra : Nina El Falaki

Dato : 18-05-03 16:48

Hihi, ja dumme er de ikke.

I må simpelt hen lægge tag på løbegården.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Pia J

Dato : 18-05-03 19:14

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> wrote in message
> Hihi, ja dumme er de ikke.
>
> I må simpelt hen lægge tag på løbegården.

Ja, eller i hvert fald udskifte den vandrette, løse tråd med sådan nogen
plast-tagplader måske? Dem kan han da for pokker ikke klatre på undersiden
af!

:Pia

Fra : Mulle's mor

Dato : 18-05-03 18:25

<klip>
.... for Tjalfe at smutte ud af vores nybyggede "færdiglavede" løbegård!!!
</klip>
--

Jamen, er det ikke utroligt hvor hurtige de kan være. Min Mulle laver samme
nummer med mig, trods hans 7kg (han er kraftig bygget :)

Det er først når jeg savner ham (dvs. går ud i køkkenet og han så ikke
kommer drønende for at tigge mad) , eller når jeg ser ham udenfor, jeg
opdager han igen har snydt mig...*suk*

Er Tjalfe en hankat? Hvis ja, er det så et talent hankatte har, eller hvad?
*smil*
Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor

http://hei.homepage.dk