MS Windows
briani 27239
Defragmentering
Fra : Jimmy

Dato : 19-05-03 22:43

Hej

Jeg har nok jordens mest fragmenterede disk og WinXP Disk Defragmenter har
kørt hele dagen.

Når den er færdig er der *masser* af røde farver (fragmenterede filer), som
jeg kan få fjernet et par stykker af ved at køre det igen og igen og igen.

Findes der et andet program der ikke stopper før alt er defragmenteret og
blåt?

Mvh
Jimmy

Fra : Peter Martinsen

Dato : 20-05-03 04:37

Du kunne prøve www.diskeeper.com

Fra : Dr.Ralph

Dato : 20-05-03 10:46

On Tue, 20 May 2003 05:36:33 +0200, Peter Martinsen wrote:

> Du kunne prøve www.diskeeper.com

Eller perfect disk 2000 - den stopper tilsyneladende ikke før alt er
defragget.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : H3nrik V!

Dato : 20-05-03 12:28

In news:Jccya.3790$0d5.3564@news.get2net.dk,
Jimmy typed:

> Findes der et andet program der ikke stopper før alt er
> defragmenteret og blåt?

Prøvet at stoppe _alle_ unødige processer først?

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : Rikke

Dato : 20-05-03 14:46

Hvis du har lyst til at ofre lidt på det, kan jeg også anbefale Norton
Utilities, hvor der også følger nogle ekstra programmer med

- Rikke =)

Fra : ibasa

Dato : 21-05-03 17:37

"Jimmy" skrev d. 19-05-03 22:43 dette indlæg :
> [...]
>
> Mvh
> Jimmy
> Jeg forstår det sådan at den starter forfra hele tiden. Hvis det er
tilfældet kan du prøve følgende.

Luk Alle kørende programmer ved at gå til skrivebordet, tast control,
alt, delete på samme tid og der kommer en boks frem der viser dig alle
kørende programmer. Luk alle et ad gangen Ved tryk afslut job Undtaget
er RUNDELL,EXPLORER,SYSTRAY og EM_EEXEC. Hvis de ikke er der alle gør
det ikke noget. Kør derefter din defrag.
Jeg selv kører Windows 98 SE og jeg ved ikke om der er forskel i den her
sag. Men du kan jo se om det virker

Søren Roskilde

http://www.kandu.dk/

Fra : Thore Sorensen

Dato : 22-05-03 08:58

On Wed, 21 May 2003 16:37:17 GMT, "ibasa" <ibasa.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>det ikke noget. Kør derefter din defrag.
>Jeg selv kører Windows 98 SE og jeg ved ikke om der er forskel i den her

Programmet End It All
( http://www.freedownloadscenter.com/Reviews/r91.html )
gør ovenstående i en ruf...Bruger det bl.a. før defrag. Virker hver
gang...

--
Med venlig hilsen / Best regards

Thore 'S' 1952 - DK2700 Brønshøj
Croma 2.0ie 1993 - Pluto 1.2 1996 - Adria 502LH 1996

(fjern Z'erne hvis du mailer direkte)

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 22-05-03 16:22

"> Programmet End It All
> [...]
> Med venlig hilsen / Best regards
> Thore 'S' 1952 - DK2700 Brønshøj
> Croma 2.0ie 1993 - Pluto 1.2 1996 - Adria 502LH 1996
++++++++++++++++++++++++
Hej
Jeg kunne godt tænke mig det program men jeg kan ikke få linket til at
virke, og kan heller ikke finde det på google.

Mvh Jørgen Nielsen jorgenbs@nielsen.tdcadsl.dk

Fra : Thore Sorensen

Dato : 23-05-03 09:47

On Thu, 22 May 2003 17:22:06 +0200, "Jørgen Nielsen"
<jorgenbs@nielsen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>Jeg kunne godt tænke mig det program men jeg kan ikke få linket til at
>virke, og kan heller ikke finde det på google.

Jeg kan maile det til dig...fylder kun 400 KB. send lige en mail, hvis
det er...