MS Windows
briani 27239
Ny launchbar til win xp - apple klon
Fra : Dr.Ralph

Dato : 19-05-03 10:51

Ved ikke helt, hvor mange resourcer den trækker og så er det beta, men den
ser pokkerme både smart og effketiv ud, og så er den gratis:

http://www.stardock.com/products/objectdock/

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 19-05-03 11:10

Dr.Ralph wrote:
> Ved ikke helt, hvor mange resourcer den trækker og så er det
> beta, men den ser pokkerme både smart og effketiv ud, og så er
> den gratis:
>
> http://www.stardock.com/products/objectdock/

Jep den er meget sjov og faktisk meget smart..
Man slipper for alle iconerne på skrivebordet..

Men jeg syntes den er ret CPU krævende.. Eller
er det bare mig.? :-/

Desuden er det ikke alle Ikoner til programmer
der findes(mener det er PNG filer den benytter.
Nu er der jo nok nogle der vil mene at
man bare selv kan lave dem, men jeg er ikke lige
helt så dygtig til det..
Så hvis nogen har links til sider med ikoner på
eller selv laver dem, så er jeg modtagelig..

Nu når jeg tænker mig lidt om, hed min vist
Y-dock.?? Er det samme program vi taler om?

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Torben

Dato : 19-05-03 12:53

"Henrik Sørensen" <aaa@bbb.cc> wrote in message

> Nu når jeg tænker mig lidt om, hed min vist
> Y-dock.?? Er det samme program vi taler om?

http://news.designtechnika.com/downloads.shtml
Y'z dock, og de andre programmer kan hentes her fra.

Personligt syntes jeg at Y'z dock er bedre end den fra Stardock.

--
Best Regards / Venlig Hilsen:
Torben

Fra : Torben

Dato : 19-05-03 13:08

"Torben" <stoddah-remove-this@hotmail.com> wrote in message

> Personligt syntes jeg at Y'z dock er bedre end den fra Stardock.

Screenshot af Y'z dock er postet i dk.binaer.

Fra : Torben

Dato : 19-05-03 12:58

"Henrik Sørensen" <aaa@bbb.cc> wrote in message

> Så hvis nogen har links til sider med ikoner på
> eller selv laver dem, så er jeg modtagelig..

Her er en masse .png "ikoner".
http://www.jonmega.com/~clotz/
http://weboso.deviantart.com/thumbnails/

De rigtige .ico ikoner til XP kan blandt andet findes her:
http://xp.xicons.com/
http://www.foood.net/icons/
http://www.thfx.com/

Håber det kan bruges. :)

Fra : Dr.Ralph

Dato : 19-05-03 11:46

On Mon, 19 May 2003 11:51:18 +0200, Dr.Ralph wrote:

> Ved ikke helt, hvor mange resourcer den trækker og så er det beta, men den
> ser pokkerme både smart og effketiv ud, og så er den gratis:
>
> http://www.stardock.com/products/objectdock/

Her er et par screen shots af den i funktion:

http://www.chsnet.dk/winxpscreen/Full800X600.jpg

http://www.chsnet.dk/winxpscreen/Full800X600menu.jpg

--
Kind regards/Venlig Hilsen