MS Windows
briani 27239
Ghost en pc uden diskettedrev
Fra : Robert

Dato : 19-05-03 09:42

Jeg har nogle pc´r som jeg skal ghoste, men der er ingen diskettedrev i dem.
Er her nogen der ved hvordan jeg kan boote op, med en cd istedet?

/Robert

Fra : Leony

Dato : 19-05-03 11:47

"Robert" <xxxx@xxxxx.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har nogle pc´r som jeg skal ghoste, men der er ingen diskettedrev
> i dem. Er her nogen der ved hvordan jeg kan boote op, med en cd
> istedet?

Du kan lave en via Ghost's "Boot Wizard".

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Robert

Dato : 19-05-03 15:21

Jeg har prøvet med Boot Wizard, men jeg syntes kun jeg kan lave en boot
diskette.

/Robert

Fra : Klaus

Dato : 19-05-03 15:29

> [...]
> Jeg har nogle pc´r som jeg skal ghoste, men der er ingen diskettedrev i dem.
> Er her nogen der ved hvordan jeg kan boote op, med en cd istedet?

Lav dig en bootbar CD via dit brænderprogram.
Derefter kan du lægge Ghost og imaget ind på cd'en.
Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-03 15:38

Klaus skrev:

> Derefter kan du lægge Ghost og imaget ind på cd'en.

Og hvordan gør man det *uden* diskette drev?

Både Nero og Easy CD Creator kræver da
at man har et diskette drev for at kunne lave
en boot cd.

--
/Gevaldi

Fra : JohnnyB [2k]

Dato : 20-05-03 10:10

ved ikke, men prøv her :

http://www.bootdisk.com/

ellers kan jeg sende en RAR fil i DK.BINAER som du skal brænde med clonecd
???

johnny

Fra : Robert

Dato : 20-05-03 10:18

Hej

Du må meget gerne sende mig en RAR fil.

På forhånd tak.
/Robert

Fra : JohnnyB [2k]

Dato : 20-05-03 10:29

er sendt i dk. binaer med header "vedr. BOOT CD"

fylder ca. 900 kb i 7 filer

go get'em

johnny

Fra : Robert