MS Windows
briani 27239
WMP- afinstallation
Fra : Valle

Dato : 19-05-03 09:08

Hej

Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg af-installerer Media playeren, da
jeg ikke kan afspille Mp3 filer, efter at have rodet med forskellige
Codec`s, eller hvordan jeg kommer til at kunne afspille Mp3 igen ??

Ps. jeg kan ikke finde den i tilføj og fjern programmer.

Mvh Jack V - Juelsminde.

Fra : Madsen

Dato : 19-05-03 12:54

Valle skrev:

> [...]
> playeren, da jeg ikke kan afspille Mp3 filer, efter at have rodet
> med forskellige Codec`s, eller hvordan jeg kommer til at kunne

Prøv at installere et MP3-codec. Så burde det komme til at virke
med *.mp3-filer i MediaPlayer igen.

<http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/mp8/radiummp3.exe> f.eks.

Madsen.

Fra : Valle

Dato : 19-05-03 18:03

> Prøv at installere et MP3-codec. Så burde det komme til at virke
> [...]

Takker for hjælpen, det var lige det der skulle til, for at blive kørendes
igen.
Fin link for øvrigt.

Mvh Jack Vallentin - Juelsminde.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-05-03 13:03

In dk.edb.system.ms-windows, Valle <gjvallentin@mailNOT.tele.dk> says...
> Codec`s, eller hvordan jeg kommer til at kunne afspille Mp3 igen ??

Kan du afspille dem med WinAmp ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Valle

Dato : 19-05-03 18:05

> Kan du afspille dem med WinAmp ?
> Med venlig hilsen/best regards
> Jesper G. Poulsen

Tak for hjælpen, jeg har ikke prøvet, da jeg helst ville beholde WMP 9,0

Mvh Jack Vallentin - Juelsminde.