MS Windows
briani 27239
Qos-pakkeplanlægning
Fra : Olsen

Dato : 18-05-03 20:04

Jeg har et gammelt print liggende om installering af Qos.

Fulgte den for at reducere Xp's 10% båndbredde.

Bagefter ville maskinen ikke på nettet.

Hvor finder jeg en uptodate opskrift?

(XP pro + sp1, adsl TDC, IE6)

--
Hilsen fra Olsen

snipnospam@olsen.mail.dk

ikke fjerne nospam

Fra : Madsen

Dato : 18-05-03 21:50

Olsen skrev:

> Jeg har et gammelt print liggende om installering af Qos.
>
> Fulgte den for at reducere Xp's 10% båndbredde.
>
> Bagefter ville maskinen ikke på nettet.
>
> Hvor finder jeg en uptodate opskrift?

Kan du ikke bare stille den tilbage til det som den stod til før du
begyndte at rode med båndbredden? I øvrigt så er det der med at WinXP
bruger 10, eller rettere 20 % af båndbredden til QoS en ret stor
misforståelse. Mange tror at det er 20 % af internetforbindelsen
der bliver brugt, men det er det ikke. Det er 20 % af båndbredden
på netkortet som oftest er væsentlig større end båndbredden på din
internetforbindelse.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 18-05-03 21:52

Madsen skrev:

> [...]

Glemte linket: <http://support.microsoft.com/?kbid=316666>

Madsen.

Fra : jens

Dato : 18-05-03 23:32

> Glemte linket: <http://support.microsoft.com/?kbid=316666>

Og det er fuldstændig unødvendigt at have kørende......

Mvh Jens