Developer-udgaven office XP & Microsoft Co~
Fra : m-olesen

Dato : 19-05-03 11:27

Hej Alle

Jeg har nu købt Developer-udgaven office XP, men har stadig ikke
licens til at benytte Microsoft Communications Control i Access, kan
det passe??

Hvis det er tilfældet, er det så pga. at man i XP skal bruge en anden
funktion til at "snakke" med com-porten??

Håber der er nogen der kan / vil hjælpe mig med at løse ovenstående
problem.

mvh
-MO-

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 23-05-03 18:42

"m-olesen" <mo@fussy.dk> wrote in message

> [...]
> funktion til at "snakke" med com-porten??
>
> Håber der er nogen der kan / vil hjælpe mig med at løse ovenstående

Har du overvejet Google? Søg efter [MSCOMM32.OCX + license]

Ved ikke om det her er en del af dit problem
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnvc60/html/redistribvc6.asp
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q315501

- Peter Lykkegaard